Japanese Power - Kodiaq

Status
Niet open voor verdere reacties.

Japanese Power

Donateur
Een lange dag achter de rug maar wel gaaf om te doen: de Nürburgring. Met een goede maat van me en 3 van onze zonen zijn we om 06:05 uur vertrokken en om 08:50 uur stonden we bij de ingang van de Touristenfahrten dikke auto's te spotten.

Om 10:00 uur hebben we de Backstage Tour gedaan en aansluitend hebben we RingWerk bezocht om vervolgens de rest van de middag op diverse spotplaatsen langs het circuit te genieten van al het langsrazende moois. Ook onze @Tuner111 in actie gespot met z'n RS-maten. Nu net thuis met 672 KM op de teller en een lege tank. We hebben de beer vandaag even flink laten werken. En nu nog alle RAW-opnames uitzoeken en ontwikkelen...


Nurburgring.jpg
 
Laatst bewerkt:

SuperBeeb

Forumguru
Was t ook zo rustig in t museum? Was er vorig jaar tijdens de Classic GP dagen. Alle parkeerplaatsen vol, maar vrijwel niemand in t museum.
Daarna nog even bij Brünchen gekeken.
 

Japanese Power

Donateur
Klopt @SuperBeeb met zowel en rondleiding als het museum waren er een mannetje of 25. Heerlijk! Parkeren in de parkeergarage en plenty ruimte. Ben blij dat we het bezoek 1 week hebben uitgesteld na het circus van vorige week (24-uurs).
 

Japanese Power

Donateur
En dan rij je op de van Brienenoord en hoor je ineens een enorme knal op je voorruit en zie je een ster steeds groter scheuren. Afspraak is gemaakt en nu maar er vanuit gaan dat de ruitvervanging (dealer) incl. alles weer goed komt.
Ondertussen zijn de scheuren al voorbij de 20 cm...

IMG_6578.jpg
 

Rosinfield

† In Memoriam
ja, pech! Heb het idee dat sommige auto's gevoeliger zijn dan andere. Bij mij Yeti is er destijds wel 4 x een nieuwe voorruit ingekomen. Laatste keer bij Fabia wel geinformeerd bij dealer, maar dat werd erg prijzig. Toch maar Carglass toen. Wsch met lease geen probleem
 

Rosinfield

† In Memoriam
Als ik het door de dealer liet doen was het niet alleen eigen risico. Ze hebben toen nog speciaal naar de verzekering gebeld.
Inmiddels denk ik wel een keer of 10 bij Carglass geweest zonder ooit enig probleem, overigens
 

Rosinfield

† In Memoriam
Maar het kan best dat ze me verkeerd hebben geinformeerd hoor en dat het wel had gekund tegen alleen ER
 

MaxN

Donateur
Wij en onze verzekeraar wachten nog steeds op de rekening van onze voorruit van 30-08-2018. Kosten €980.-!!! Verwarmde voorruit met camera enz. Vervangen was uurtje werk. Daarna halve dag nodig om de systemen en camera te kalibreren. Ook bij de dealer in Groningen.
 

Japanese Power

Donateur
Ze hebben de auto voor 1 dag ingepland. Nog extra aangegeven dat ik geen zin heb om daarna nog een keer terug te komen voor evt. her-kalibratie e.d. Nee, komt goed, vandaar die hele dag.
Eens kijken wat ik t.z.t. weer voor bolide meekrijg als vervangend vervoer.
 

Okki

Donateur
Kennis van mij wil het ook door haar eigen dealer laten doen, maar van de verzekering "moet" ze het bij carglass/autotaalglas laten doen, anders wordt het niet vergoed. Kalibreren schijnt inderdaad een lastig dingetje te zijn....
 

s-line

Forumguru
Inmiddels denk ik wel een keer of 10 bij Carglass geweest zonder ooit enig probleem, overigens
Ben je wel 1 van de weinige volgens mij. Wat ik allemaal te zien krijg wat er door hun is verkl... is dat gewoon onkundig personeel wat ik liever niet aan mijn auto laat werken.
 

EdK

Forumguru
Tsja zo heb ik ze zien wegzakken op Terschelling bij paal 4 / 5 waar er een stuk drijfzand was...
De deuren konden zelfs niet meer open en moesten ze door de raampies naar buiten....

Was leuk op een nederlands strand.....:D
 

Canon-Eye

Forumguru
Lang, héél lang geleden kon je in Oostvoorne ook geheel legaal het Autostrand op. Kilometers breed en ik heb er nooit drijfzand gezien. Wel waren er soms mensen die na een (romantische?) maanlichtexpeditie in de auto in slaap waren gevallen en door het opkomende tij werden verrast.
En zout water is niet best voor het plaatwerk, zeker in die tijd niet toen je veel auto's nog kon horen roesten...
 

Japanese Power

Donateur
Vandaag met de beer het wad tussen vaste land en het eiland Mando (DK) overgestoken. Dit kan 2 x per dag op enkele uren tijdens laagtij. Leuke belevenis zo tussen het water door te rijden.

Zaterdag na thuiskomst eerst de auto eens goed wassen en uitmesten. Hij ziet er niet uit na 2 weken zandweggetjes en opspattend zeewater.

DSC04449.jpg
 
Laatst bewerkt:

Henrik

Forumguru
Wat gaaf, ik heb ook overwogen om dat dit najaar te doen, maar het gaat er toch niet van komen. Leuk dat je dat hebt gedaan. En natuurlijk (zoals gebruikelijk zou ik bijna willen zeggen) een mooie plaat zeg! :jaja::thumbsup:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan