Dynamische knippers S2

VAG-man

Forumguru
Er zijn al diverse topics over dynamische knipperlichten o.a. bij de O3.

Ik zit mij al een tijdje suf te zoeken op internet, want dit lijkt mij ook wel wat voor de S2.
Het gekke is dat voor de S1 genoeg aanbieders zijn en ook andere Skoda's is geen probleem.

Heeft iemand op zijn S2 wel deze dynamische knipperleds?
Zijn de buitenspiegels van de S2 ook nog gebruikt op andere typen binnen de VAG-groep?
 

Antera

Donateur
Voor de S1 zijn zelfs geen dynamische te krijgen omdat deze gene knipperlichten in de spiegels heeft. Een custom inbouw zou dit kunnen doen. De S2 spiegels zijn niet gewilt genoeg waardoor deze niet gemaakt worden. Zoek anders eens op aliexpress enz misschien daar wel
 

VAG-man

Forumguru
Er staan genoeg op Aliexpress, maar volgens de verkopers allemaal voor de 1e generatie Superb samen met de Golf 5, Jetta, Passat B6, Sharan.

Gek dat ze de Superb 1e generatie aangeven terwijl deze geen knippers heeft in de spiegels.

Bijvoorbeeld deze:
€ 26,82 69%OFF | Zwart Dynamische Blinker Richtingaanwijzer LED Voor VW GOLF 5 GTI Variant Jetta MK5 Passat B5.5 B6 Plus GT Sharan EOS SuperB Spiegel licht
https://s.click.aliexpress.com/e/bhXqPifO
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
@VAG-man

Jammer zeg... Het zou onze s2's een enorme hedendaagse boost geven. Is waanzinnig mooi van die salvo's in de richtingaanwijzers.
 

JeSko

Forumguru
Ziet er goed uit inderdaad, maar dat word echt breken in de unit ipv simpel vervangen en uitcoderen? Zijn wel goede reviews van, alleen jammer dat de reviewers er zelden bij zetten wat voor type auto ze hebben.
 

JeSko

Forumguru
@VAG-man en @Antera

Dus de eerste link is in de spiegels de originele knipperlichten simpelweg vervangen door de Ali versies, en de tweede link is voor de knippers in de koplampen? Maar de knippers in de koplampen zijn toch ook de led dagrijlichten? Worden deze dan ook gelijk mee vervangen door de set van Ali of hoe moet ik dat zien?

Als dit zo goed werkt wil ik ook wel gelijk de achterste knippers vervangen, het zou niet mooi zijn moesten er vooraan en in de spiegels dynamische knippers steken en achteraan de gewone.
 

VAG-man

Forumguru
Je kunt met beide links zelf bepalen wat je wilt. De 2e link was óók bedoelt voor de zijspiegels.
Uiteraard bepaal je zelf waar op de auto je het aan gaat sluiten. Echter dat kan niet overal zomaar. Je zult met weerstanden moeten gaan werken i.v.m. foutmeldingen in Maxidot.

Zeker weten doe ik het niet, maar je hebt geen weerstanden nodig voor de knippers in de buitenspiegels.
 

JeSko

Forumguru
@VAG-man

Jammer daar heb ik geen kaas van gegeten en daar begin ik dus ook niet aan, tenzij ik iemand vind die het kan doen voor me, maar geen idee of garage's zich met zulke zaken bezighouden.
 

Antera

Donateur
Het is inderdaad juist dat de spiegels geen foutmeldingen geven. Het ombouw is erg creatief zijn idd en voor eigen gebruik natuurlijk prima. Maar een garage die dat zal doen en dan ook nog de garantie gaat verlenen zal er niet bij zijn vrees ik. Het is nu eenmaal zelf knutselen
 

JeSko

Forumguru
Die lijken inderdaad ook te gebruiken @5400Lionel

Lijken me voor het geld de gok wel waard.

En je Nederlands is al goed hoor, respect voor je omdat je zo de taal wilt leren:thumbsup:
 

VAG-man

Forumguru
Ik heb deze net aangeschaft.

Wel iets duurder, maar de enige die ik kon vinden met 1 jaar garantie en gratis retourneren. Daar betaal je dus iets voor.

Ook heeft deze aanbieder een verschil in de knippers van de Octavia en de Superb. Veel andere aanbieders zijn ze gelijk. Ik weet niet of ze exact overeenkomen.

#Aliexpress € 36,29 60%OFF | Dynamische Blinker Voor Skoda Octavia MK2 A5 Superb B6 3T Led Richtingaanwijzer Spiegel Licht 2009 2010 2011 2012
https://a.aliexpress.com/_BPmLC0
 
Bovenaan Onderaan