Auto Hegeman Arnhem

Mijn ervaring met Auto Hegeman Arnhem is tot op heden prima. Voorheen was ik jarenlang een trouwe Peugeot rijder, maar door de kwaliteit van service bij de verschillende dealers maar eens naar andere merken gaan kijken. Na onderzoek bij diverse andere merken ben ik door een collega met een 4X4 O2(V-Car)opmerkzaam gemaakt op Skoda. Auto Hegeman heeft prima adviezen gegeven, en na een proefrit in een 1.9 TDI ervoor gezorgd dat ik ook een proefrit bij PON kon maken in een 2.0 TDI, wat tenslotte mijn voorkeuze was. Aangezien het een lease"bak" is moest deze van mijn werkgever in A'dam worden afgeleverd, en Hegeman stond erop dat ik nadien bij hun langskwam om een complete uitleg te krijgen over de auto. De aflevering was zonder meer perfect. Ook nu er een klein probleem was met de PDC, is dit direct verholpen.
Hegeman is wat mij betreft /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 
Tevreden zijn over een dealer is altijd fijn. Dat zij voor jou een proefrit bij PON hebben geregeld is niet zo bijzonder, dit had je ook zelf gekunt. Gewoon PON bellen, ze hebben de meeste uitvoeringen wel staan (ook DSG e.d.). Ik ga er morgen weer ff een ochtendje kwijlen en rijden. /forum/images/graemlins/24.gif /forum/images/graemlins/24.gif
 
Sorry guys, maar mijn collega heeft in mei dit jaar een nieuwe O2 combi in een 4X4 uitvoering ontvangen. Uitvoerig te bewonderen in de standaard folder, and alive in de showroom bij onze vrienden van PON in Leusden. Het enige verschil is dat de 4X4 niet in een 2.0 TDI uitvoering leverbaar is. Alleen een 1.9 TDI en een 2.0 FSI. Deze 4X4 ligt werkelijk als een blok op de weg.
 

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Deze 4X4 is trouwens geleverd door de bekende SKODA garage in Eindhoven; V-Car

[/ QUOTE ]
Tsss, en daar bellen ze MIJ niet eens over op? /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Wiseguy

Actief lid
Ik dacht dat die later op de markt zou komen..... nou ja, ook IK kan me wel eens vergissen.... /forum/images/graemlins/grin.gif
 
Kan iedereen overkomen. Zal kijken of ik een plaatje kan schieten van de 4X4 naast de O2 van mij. Uiterlijk zijn er wat kenmerken die meteen opvallen: b.v. gewoon 5 cm hoger, wat opvalt als je in je eigen O2 zit. Naast je zie je eerst een stukje deur i.p.v. raam.
 
Het valt in ieder geval meteen op, en dat lijkt me niet bij 17mm. Doordat m'n collega z'n 4X4 voor de 2e X in 3 weken tijd is opengebroken, en dus bij de garage staat, moet je nog even geduld hebben met de foto's.
 
Ik heb mijn O2 ook besteld bij Hegeman en de verkopers zijn uitermate behulpzaam net als de mensen in de werkplaats. Hoewel ik mijn O2 pas over 2 weken mag gaan rijden, maar bij het overbouwen van mijn Navi, radio en cd-wisselaar waren ze uitermate snel.

Over de aflevering kan ik pas over 2 weken wat roepen....
 

Tinus78

Forumguru
Mijn ervaring met Hegeman Arnhem (nu inmiddels ZIJM) gaat ver terug (2007). Ik heb daar inmiddels een aantal auto's gekocht en in onderhoud gehad:
Octavia combi 1.9 TDI (lease) (2007)
Fabia 1.0
huidig; Octavia combi III (ex demo auto) 1.4 TSI ambition business
nieuw besteld; kodiaq sportline 2.0 TSI 4x4

altijd vriendelijk behandeld, goede service, onderhoud correct en bij vragen kon ik (telefonisch) goed terecht. Zelfs vanuit vakantie (Italie) met de garage gebeld voor ruggespraak.
na 2 jaar lang de deur plat gelopen te hebben om te kijken naar de kodiaq, recent de knoop doorgehakt en deze daar besteld. Niet alleen konden ze een scherpe aanbieding leveren, maar ook de bovenstaande historie welke zij met mij hebben, is de doorslag geweest.
kleine kanttekening is dat ik tot 2x toe niet ben terug gebeld na een verzoek. Dit hebben ze gelukkig later gecorrigeerd door correct handelen in hun communicatie.
al met al zeer goede ervaring welke ik lang hoop voort te zetten.
 
Bovenaan Onderaan