Ervaringen met Kopaček, voorheen Superskoda.

BramBam

Forumguru
Door had ik al een beetje op gerekend. Zojuist "original Skoda DOUBLE-SIDED cargo boot mat" besteld voor mijn gloednieuwe Kodiaq. Bij Skoda € 99,95. Bij Superskoda normaal € 80,- (incl. verzending). Nu € 66,- incl. verzending.

Ik ben blij :yeah::cheer:
 

Peterson

Actief lid
Vorig jaar met deze actie m’n dakdragers gekocht!
Nu wil ik een klein lampje naar Zweden laten sturen, kost dat €10! Ik sla ‘m even over dit jaar..
 

turboturbo

Forumguru
Vandaag dan toch maar even goeddeels m'n opgebouwde wishlist van afgelopen jaar in bestelling gedaan :cheer:

Schermafbeelding 2018-11-23 om 13.52.43.png

Totaal, inclusief verzending, een besparing van 100 euro.

Ik wilde ook nog zo'n mooi deurprullenbakje, maar ik zie dat die bij PON mobiel nog het goedkoper is zelfs zonder korting...
5JA0611079B9-afvalbakje-zwart-in-portier-1-280.jpg
 
Laatst bewerkt:

Hakar

Donateur
@Eduardo
Redelijk snel is mijn ervaring.
Sommige bedrijven in NL doen er ondanks hun belofte in twee dagen te leveren, langer over dan deze Tsjechische Skodareus.
 

johndoe

Forumguru
Ik heb zitten mailen met superskoda omdat zij alleen de zwarte speigelkappen aanbieden voor auto’s zonder area view, terwijl ik op https://www.skodaautoteile.de/shop/kodiaq/außenausstattung/ versies tegenkwam voor zowel met als zonder area view. Nadeel is alleen dat ze daar veel duurder zijn. Ik kreeg van superskoda onderstaand antwoord

we are preparing 3 different types for 360 view mirrors, but it will be
ready within spring/summer 2019

Misschien dus nog even de moeite om te wachten met bestellen.
 

Eduardo

Forumguru
Dank voor al jullie reacties. SuperSkoda is prima. tov de Skodadealer enorm voordelig en mijn pakket was in 3 dagen vanuit Tjechië bij mij aan de deur.....
 

JeroenDr

Nieuw lid
Bij SuperSkoda de SuperB diffusers besteld. Binnen een week geleverd, prima dus. De diffusers zelf stellen niks voor een stukje plastic van een euro en je betaalt er 50 voor. Maar moet zeggen dat ze wel goed staan. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
 
Bovenaan Onderaan