Meet & Greet 5.0 - 23 maart 2019 - Inschrijving

Wie komt er?


  • Totaal aantal stemmers
    40
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tuner111

Forumguru
Groot nieuws !

Dankzij:
52598992_10218265192091531_72008231978795008_n.jpg


Mag ik 1x een stage 1 chiptuning weggeven en 3x een dynorun ! de prijzen worden op het einde van de meeting weg gegeven :)


Dan

Dankzij BB Carcare kunnen jullie genieten van een promo code van -8% op je bestelling

Code : “ Skoda Simply Clever ”

In te geven op de website : https://www.bb-carcare.be/webshop/

Geldig tot: 31/03/2019





Wie komt er ?

@Tuner111
@Corné de Kluijver
@boontjeRS
@Goofy@5E
@bjorn_van_velthoven_
@Mettes
@Antera
@ertromp
@Kurtje
@Luuk Thijssen (onder voorbehoud)
@Pendragon
@Franske
@JurgenM
@Jooo...
@Frank_Rapid Spaceback
@Jee13 (onder voorbehoud)
@Mike (Skoda 1.8T)
@Duijzer
 

EdK

Forumguru
Was het verleden jaar dat ik niet kon, sta ik dat weekend bij een neef een betonvloer er uit te slopen en uit te graven.
Dus hoop dat er volgend jaar eens geen andere verplichtingen zijn..
Maar Tuner111 mijn bewondering voor je , elk jaar zie je jouw meeting groeien terwijl de andere meeting lijken uit te sterven of niet van de grond weten te komen...:pieker:
 

Tuner111

Forumguru
Was het verleden jaar dat ik niet kon, sta ik dat weekend bij een neef een betonvloer er uit te slopen en uit te graven.
Dus hoop dat er volgend jaar eens geen andere verplichtingen zijn..
Maar Tuner111 mijn bewondering voor je , elk jaar zie je jouw meeting groeien terwijl de andere meeting lijken uit te sterven of niet van de grond weten te komen...:pieker:

dankje voor de lovende woorden ! ik doe mijn best elk jaar om steeds beter te doen. al kruipt er echt heel veel tijd in.. maar we doen het graag voor dit leuke forum :)
 

Pendragon

Forumguru
Was het verleden jaar dat ik niet kon, sta ik dat weekend bij een neef een betonvloer er uit te slopen en uit te graven.
Dus hoop dat er volgend jaar eens geen andere verplichtingen zijn..
Maar Tuner111 mijn bewondering voor je , elk jaar zie je jouw meeting groeien terwijl de andere meeting lijken uit te sterven of niet van de grond weten te komen...:pieker:
Hou nou eens op met elk jaar smoesjes te bedenken. Ik kijk nu al jaren tegen die bruine kont aan te kijken. Wil je nu wel eens in in het echt zien
 

Pendragon

Forumguru
Groot nieuws !

Dankzij:
52598992_10218265192091531_72008231978795008_n.jpg


Mag ik 1x een stage 1 chiptuning weggeven en 3x een dynorun ! de prijzen worden op het einde van de meeting weg gegeven :)


Dan

Dankzij BB Carcare kunnen jullie genieten van een promo code van -8% op je bestelling

Code : “ Skoda Simply Clever ”

In te geven op de website : https://www.bb-carcare.be/webshop/

Geldig tot: 31/03/2019





Wie komt er ?

@Tuner111
@Corné de Kluijver
@boontjeRS
@Goofy@5E
@bjorn_van_velthoven_
@Mettes
@Antera
@ertromp
@Kurtje
@Luuk Thijssen (onder voorbehoud)
@Pendragon
@Franske
@JurgenM
@Jooo...
@Frank_Rapid Spaceback
@Jee13 (onder voorbehoud)
@Mike (Skoda 1.8T)
@Duijzer
Wauw, wauw, wauw! Super zeg! Jammer dat mijn 1.5tsi nog niet kan
 

EdK

Forumguru
Hou nou eens op met elk jaar smoesjes te bedenken. Ik kijk nu al jaren tegen die bruine kont aan te kijken. Wil je nu wel eens in in het echt zien
Tsja dan had je 1,5jaar geleden maar op de carclean dag moeten komen in berkel en rodenrijs (dat 010 gebied zeg maar)
heb daar bijna de hele dag rond gelopen......
Als het je dan echt had geboeid dan had je toen alles afgezegd en stantepee daar naar toe gereden...:pieker::D
 

CDK

Forumguru
Ik hoop dat de mensen zich dat wel realiseren..
Vaak staan ze daar geheel niet bij stil.
Keep going tuner, en probeer die dag evengoed ook te genieten

Precies dat @EdK :jaja:
Respect voor @Tuner111 :thumbsup:
Ik heb er de energie en de tijd niet meer voor én wat ook meeweegt is het aantal keren stank voor dank uit het verleden wat ik heb moeten incasseren, dat heeft mij doen besluiten om het zelf niet meer op te zetten. Nogmaals groot respect hoe Bram het jaarlijks beter en grootschaliger weet te maken :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan