Mijn Skoda Superb combi II uit 2014

Diondk

Senior Member
Hierbij mijn Skoda superb uit 2014.
Na altijd lease auto's gereden te hebben moest ik begin 2017 door wisselen van baan opeens een eigen auto kopen. Na bijna 2 jaar een Audi a6 Avant 3.0 TDI quattro gereden te hebben, ging deze helaas kapot.

Waardoor ik dus opzoek moest naar een andere auto. Ik wou eerst weer een nieuwere a6 kopen maar na wat rekenen was deze wagen mij eigenlijk toch wel te duur. Vandaar dat ik uit ben gekomen op een superb. Kwa ruimte heb ik nu meer als in de a6. Alleen de 1.6 TDI is natuurlijk wel een heel groot verschil.

Ik wil nog een aantal dingen laten doen/zelf doen aan de superb. waaronder:

- Chippen, hij mist net iets vermogen.
- Zwarte gril installeren, ga ik deze week bestellen bij superskoda
- Zwarte logo's installeren, worden ook besteld bij superskoda.
- Ramen achter tinten, zijn al af fabriek getint maar net 1 tint te laag.
- Zwart maken van al het chrome, ik hou niet zo van chrome dus liefst zie ik alles zwart.
- installeren van DVD scherm in de hoofdsteun, voor de kinderen, is iets voor later.

Optielijst:
- Leren bekleding
- Stoel verwarming voor en achter
- Sport onderstel (AUDI TTS stabilisator? )
- Xenon koplampen, koplampsproeiers.
- Memory seats
- Parkeersensoren/ inparkeersysteem
- Dynamische bochten verlichting en statische bochtenverlichting (AFS 2)

Hier wat fotos:
 

Bijlagen

  • IMG_0128.jpg
    IMG_0128.jpg
    338,3 KB · Weergaven: 194
  • IMG_0124.jpg
    IMG_0124.jpg
    311,9 KB · Weergaven: 213
  • IMG_0127.jpg
    IMG_0127.jpg
    442,4 KB · Weergaven: 225
  • IMG_0126.jpg
    IMG_0126.jpg
    492,4 KB · Weergaven: 192
Laatst bewerkt:

Diondk

Senior Member
De eerste bestelling bij superskoda is gedaan. Hoop het voor het weekend binnen te hebben zodat we van het weekend wat te doen hebben :)
 
Laatst bewerkt:

Diondk

Senior Member
Chromelijst van de grill is vervangen. de oude netjes gedemonteerd dus die kan nog terug. Zwarte grill moet er nog in. Logo’s zijn ook vervangen.

Grill zat niet bij de levering komt volgende week. Maar kon het niet laten om de rest al te monteren.
 

Bijlagen

  • 6CFC93C6-B2DD-43DA-8885-C0046CB3D2E7.jpeg
    6CFC93C6-B2DD-43DA-8885-C0046CB3D2E7.jpeg
    907,8 KB · Weergaven: 58
  • Leuk
Waarderingen: MaxN

EdK

Forumguru
nu dat greenline plaatje er nog af slopen, past mijn inziens niet in het totaal plaatje
 

Diondk

Senior Member
Nog een update, winterbandjes zitten er inmiddels onder met de 17 inch velgen die ik onder mijn a6 had :)!

Inmiddels ook laten chippen bij vagtechniek, hadden een mooie aanbieding en je merkt het zeker!
 
Bovenaan Onderaan