Vroegtijdig afscheid

dvdlely

Forumguru
Helaas wordt mijn O3 a.s. vrijdag ingenomen door de leasemaatschappij, aangezien deze kampt met versnellingsbak problemen (DSG) en mijn contract al verlopen is. Tevens doordat de productie van mijn Tiguan nog steeds geen stip op de horizon heeft, hebben ze daardoor besloten om hem in te nemen en mij te voorzien van een tijdelijke auto (Audi A3 Lease Edition), totdat mijn andere auto er ooit is.

Beetje jammer!

Bye bye O3!


 

Jewepe

Forumguru
@dvdlely
Ach, verandering van spijs doet eten is het spreekwoord en een A3 lijkt me niet echt een straf. Bovendien geniet je dan straks nog meer van je Tiguan (mooie auto!).
 

Cordoba

Forumguru
Geen probleem met de ruimte (of het gebrek daaraan) in een A3? Dat lijkt me toch een auto met behoorlijk minder ruimte dan een O3 of een Tiguan.
 

dvdlely

Forumguru
Geen probleem met de ruimte (of het gebrek daaraan) in een A3? Dat lijkt me toch een auto met behoorlijk minder ruimte dan een O3 of een Tiguan.
Klopt. Aangezien de tijdsduur onbekend is, kan ik niet shortleasen en wordt het een huurauto. Een simpel huurautotje als een A3 kost al gauw (voor de baas) 800 a 900 euro pm. Dit was ook de enige optie met een automaat.
 

MaxN

Donateur
Ben je perse een automaat nodig dan?
Ik zou ook niet anders meer willen overigens.

En aan de andere kant miss wel even leuk om in te rijden, al is het hopelijk niet te lang.
 

dvdlely

Forumguru
Ben je perse een automaat nodig dan?
Ik zou ook niet anders meer willen overigens.

En aan de andere kant miss wel even leuk om in te rijden, al is het hopelijk niet te lang.
Ja ik ga niet 1000km per week file rijden in een handbak. Zou kuiten hebben van een topsporter haha
 

haassie

Forumguru
aangezien deze kampt met versnellingsbak problemen (DSG)

Mooie auto (Octavia) maar arme ziel die deze auto straks overneemt van de leasemaatschappij inclusief die "heerlijke" DSG....gezien dit probleem zou ik allang blij zijn dat de leasemaatschappij je ontlast. Kostentechnisch is het voor hen niet interessant om dit probleem nog op te lossen, probleem voor de koper. Zal alleen een beetje minder zijn qua ruimte.

Die 1000km zal niet allemaal stadsverkeer zijn, dus met die kuiten zal het wel mee vallen hahaha.
 

dvdlely

Forumguru
Vandaag is het een feit geworden.
7e95329a1234dc8975fead2a3bd731bb.jpg
d02d5e08e6a6b3fd4564722c0fbc17e0.jpg
ee3f37d856ae8943f79868be3a432409.jpg
 

dvdlely

Forumguru
Mooie auto zo een A3, en wat een geneuzel over ruimte. Dat is het enige wat telt hier lijkt wel. Ik zou het geen straf vinden iig....:jaja:
Het is een enorm verschil qua ruimte, maar heb het 9/10 ook niet nodig. Mn kids zijn 2 en 5, dus ruimte zat. Maar het is prima vertoeven! Wat een rijbeleving in die auto. Gevoel met de weg is prachtig.
 
Bovenaan Onderaan