Armsteun

Niels83

Forumguru
Hallo.

Is er een originele armsteun?

Ik kan hem niet vinden dus zal wel niet. Ik vind een aftermarktet die je in de bekerhouder vastzet. Heeft iemand zo 1 en is deze stevig?
 

Hakar

Donateur
Ik heb er eentje in mijn Fabia 1 gemonteerd.
Kwam van Vida XL of zo.
Vergelijken met een originele kan ik niet, maar kan je wel zeggen dat het een armsteun is, en geen hefhulp.

Alhoewel, mijn moeder van 83 gebruikt hem wel als zodanig, en hij voldoet nog steeds.
Verschil met origineel kan zijn dat ie een beetje in de weg zit bij het in en uitklikken van de gordel.
Echter kan de mijne net als origineel omhoog en omlaag worden geklapt.

Om je een beetje een ide te geven, https://www.skodaforum.nl/forum/i/nu-ook-een-fabia-1.35481/page-3
 

Niels83

Forumguru
Uiteraard heb ik al op ali gekeken. Maar die zijn allemaal lelijk. In NL mooiere gevonden. Maar de vraag was of mensen er ervaring mee hebben.
 

Bakkertje

Forumguru
Euh, de link is gewoon wat je zelf al had kunnen doen (Google gebruiken om iets te vinden) en brengt je naar een draadje op dit forum met daarin de ervaringen van anderen op jouw gebrande vraag. Jammer dat je hier zo op reageert want het geeft wel degelijk antwoord op je vraag.
Ik stel ook voor dat je dat draadje gebruikt om je zoektocht voort te zetten dan houden we het een beetje overzichtelijk.

Succes verder met het vinden van een goede armsteun en als je hem gevonden hebt deel dan ook je ervaringen in het andere draadje, daar help je anderen weer mee.
 

hemi24

Forumguru

EdK

Forumguru
verkeerde been uit bed gestapt waarschijnlijk.....:sleep::sleep:
Maar ja laat hij het dan afreageren op zijn been of bed en niet op bakkertje.....:pieker::pardon:
 

HenkHenkHenk

Senior Member
Ik heb er eentje in mijn Fabia 1 gemonteerd.
Kwam van Vida XL of zo.
Vergelijken met een originele kan ik niet, maar kan je wel zeggen dat het een armsteun is, en geen hefhulp.

Alhoewel, mijn moeder van 83 gebruikt hem wel als zodanig, en hij voldoet nog steeds.
Verschil met origineel kan zijn dat ie een beetje in de weg zit bij het in en uitklikken van de gordel.
Echter kan de mijne net als origineel omhoog en omlaag worden geklapt.

Om je een beetje een ide te geven, https://www.skodaforum.nl/forum/i/nu-ook-een-fabia-1.35481/page-3


mooi hoor, dit zocht ik. thx !
 

Canon-Eye

Forumguru
Verschil met origineel kan zijn dat ie een beetje in de weg zit bij het in en uitklikken van de gordel.
Doet de originele soms ook: afhankelijk van je postuur is er meer of minder ruimte tussen de persoon en de armsteun om de hand met gesp te laten passeren. Ik ben niet heel breed dus heb er nooit echt last van gehad, maar voor wat breder uitgevallen personen (of met een dikke winterjas aan) kan dat anders uitpakken. Geldt gelijkelijk voor bestuurder en bijrijder.
 

cali05

Forumguru
Kijk even bij seat. Daar zijn ze origineel te krijgen. Heb er al jaren één.

1SL061100-seat-armsteun-zwart-1-605.jpg
 
Bovenaan Onderaan