"React" stelt zich voor...

React

Actief lid
Hallo allemaal hier! Ook ik heb al e.e.a. gelezen en aan kennis opgedaan op dit forum.
Zelf staat er voor mij een leasebak in bestelling; O3 combi Style Business 1.5TSI. Verwachte aflevering staat momenteel tussen week 2 en 4 2019.

De reden dat ik me nu voorstel is omdat we afgelopen week voor mijn vrouw een Rapid hebben aangeschaft. Die auto stel ik hier dan gelijk maar voor. Het is een Spaceback elegance business pro uit 2014 in de kleur racingblue met glazen dak en achterklep, originele 17" velgen, origineel xenon, en vrijwel alle denkbare opties. Motor is een 1.2TSI 6 versnelling handbak.

De foto's zijn gemaakt tijdens de proefrit, betere volgen nog.

rapid1.jpg


rapid2.jpg


Het enige wat eraan gewijzigd zal worden is een glanzend zwarte grill omlijsting om een nog sportievere look te krijgen. Er zit namelijk verder niets qua chroom aan de rest vd auto, op de logo's na dan.
 
Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
Welkom!
Leuke Rapid! Import? Wat ga je doen met die ontsierende stootstrips op de deuren? Die zaten er af-fabriek niet op lijkt mij?
 
Laatst bewerkt:

Japanese Power

Donateur
Ik heb trouwens afgelopen zondag voor het eerst in een Rapid gereden van een maatje van me.
Verbazingwekkend ruim nog zo'n Rapid. Veel ruimer dan de Golf die hij ervoor had.
 

Japanese Power

Donateur
Klopt, met tapatalk zie je die niet @Rosinfield. Op m'n MacBook (geldt voor elke browser op elke computer) kun je precies zien welk nummer de post heeft en dan kun je dat nummer aanklikken en als link kopiëren.
 

React

Actief lid
@Rosinfield Heeft de dealer dus ook die zwarte grillomlijsting? Ik wilde hem al op superskoda gaan bestellen. Die zwarte logo's zijn ook mooi idd.

@hemi24 Die stootstrips lekker erop houden als bescherming tegen portieren van geparkeerde auto's naast je. Het is wel een origineel accesoire. Maak me meer zorgen hoelang die 17"-ers heel blijven bij mijn vrouw...

@Japanese Power Ik int verleden al O2 1.6 G3 automaat gereden komen nu van C1 en 308 af.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan