Codes op de sticker van onze Fabia.

Hakar

Donateur
We rijden al weer ruim een half jaar met veel plezier in onze Fabia rond.
Heel vaak is de auto on route, en ben ik thuis, of ben ik weg en is de auto thuis.

Afgelopen dagen heb ik eens de mogelijkheid gehad, en de tijd genomen om de sticker in de kofferruimte te bekijken waarop alle optiecodes staan geprint.
Daarna de lijst geraadpleegd die hier in het forum wel vaker wordt gebruikt via http://vag-codes.info/vag-option-codes

Hier kwamen wat dingetjes uit waar ik wat meer van wil weten, en waarbij het forum mij misschien kan helpen.

Volgens code 9WQ zou er multimedia in het achtercompartiment moeten zitten.
Betreft hier dan alleen speakers in de achterdeuren die we overigens niet horen, ook niet met fade functie van de aftermarket radio volledig op voor of achter ingesteld.
Of hadden we hier een volledige Home Cinema set mogen verwachten?

Van de volgende codes heb k geen idee waar ze voor staan, en vind ze ook niet terug in de betreffende lijst
BWB en
FDA kunnen niet worden herleidt.

Wellicht kunnen jullie uitsluitsel geven waar de codes Brood Water Bier en Fenomenaal Dikke Auto voor staan?
 

hemi24

Forumguru
BWB, heb je toevallig een 1.4 TDI..?

De optiecodes zijn toch altijd een combinatie van letter(s) én cijfer(s)..?
 
Laatst bewerkt:

Hakar

Donateur
@Nielzzz en @hemi24
8WB zou het kunnen zijn, heb inderdaad mistlampen voor, maar dan is het wel heel raar geprint.

Dan zal de FDA waarschijnlijk F0A zijn, net zo onduidelijk geprint.
Uitsnede van de foto van de sticker in bijlage.
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    233,5 KB · Weergaven: 40

hemi24

Forumguru
Er zijn er meer die dezelfde codes aflezen (FDA, BWB) op een Fabia, maar ook daar telkens geen code bekend...
 

Cordoba

Forumguru
Ik had het destijds bij mijn codelijst ook dat ik bij een aantal in eerste instantie de verkeerde code had gelezen, komt door de matrixprinter van twijfelachtige kwaliteit.
 

Hakar

Donateur
Lag het dus niet aan ons of mij.

Met de wisseling van een B naar een 8 en O naar een 0 zijn we er uit gekomen, :jaja:
 
Bovenaan Onderaan