BMW 630d GT

sitechris

Donateur
Ik heb uitgebreid gereden in de BMW 6-serie GT. De 630d GT. Echt een heerlijke auto. Comfort met hoofdletter C en een buitengewoon rustgevende ervaring. De luchtvering filtert alles weg, hij is stil en de vlotte zes-in-lijn turbodiesel past echt perfect bij de auto. Heerlijk vlot maar wel altijd in je ontspannen 'bubble'. Op 3/4 gas rijdt de auto het fijnst. Lekker surfen op die riante golf van koppel.

Sportief is ie niet, maar hij propageert dat ook niet te zijn. What you see is what you get zeg maar. Gewoon een comfortabele en luxe lobbes! Mag wel iets kosten zeg ik met understatement.

https://driveaholic.nl/rijtest-bmw-630d-gt-xdrive-2018/
 

leon-cupra

Forumguru
Schitterende bak toch. Alleen spijtig dat hij enorm trekt op de facelift 5GT. Op weg naar mijn werk is er iemand die een facelift 5GT had en nu een 6GT. Had die wagen geen andere kleur gehad en moest de badge er niet meer opgestaan hebben, had ik nooit opgemerkt dat het een nieuwe 6 was.
 

MaxN

Donateur
Is ook gewoon een re-badge van de 5-serie.
Net als de 4-serie dat van de 3-serie is, de X6 van de X5, enz.
Alle "coupe's" hebben een even nummer gekregen.

Ik blijf het een net-niet-model vinden, maar het is zeker geen sport-model zoals hij misschien wel oogt.
 

leon-cupra

Forumguru
@MaxN , wist ik hoor. volg niet alleen skoda hoor ;)
maar er zit gewoon zeer weinig verschil op de 5GT of de 6GT (buiten het interieur) maja, never change a winning team zeker
 
  • Leuk
Waarderingen: MaxN

Rallye

Forumguru
Huh? De 6GT heeft toch niet die enorm hoge kont als de 5GT? Voor mij zijn beide wagens duidelijk verschillend...
 

Noord26

Forumguru
@sitechris
IRL is het nog steeds een gedrocht. Kom 2x per dag langs een dealer. En dit model komt altijd nog lomp over.

Zal wel fantastisch rijden, echter vraag ik mij serieus hoeveel er verkocht kunnen worden met een dergelijk uiterlijk ten opzichte van de +€100.000,-..
 
Bovenaan Onderaan