Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Geen airride @Corné de Kluijver ? ;) Die mooie wielen tot diep in de wielkasten laten zinken en de bodem van de beer bijna op het asfalt :tongue:

Nee zeker niet, gaat ook niet passen met deze wielen overigens :)
Vanmorgen een testfit gedaan met voor een 255/35/21 Michelin en achter een 265/35/21 Conti en het past, al staat het wel maximaal breed met 9.5J en ET25. Voor sommigen misschien iets teveel van het goede, maar voor mij is het wel OK ;) Bijgevoegd nog ff een plaatje bij het praatje.

a1e433eb90b543b0d06c7f867b552120.jpg


De set zal opnieuw opgemaakt worden in Uden bij https://www.develgendokter.nl/ en daarna worden voorzien van een zwart kleefkaagje genaamd Michelin Pilot Sport 4S in 255/35/21, de Vossen Wheels heb ik ingeruild overigens :)
 

MaxN

Donateur
Ziet er goed uit!

Deze staan beter qua kleur dan de Vossen idd.
Ook nog een foto van voor/achter aanzicht? ivm de breedte.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CBreedijk

Donateur
Je legt de lat weer een stukje hoger Corne.

Ben benieuwd als ze af zijn. Met nieuwe laagje over de velgen en de logo’s.

 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

dimi74

Banned
Deze staan inderdaad een stuk beter bij de looks van je auto dan de Vossen.
Wat ga je met de Bentleys doen, ga je wisselen per seizoen?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Dank voor de complimenten :thumbsup:

@dimi74, de Bentley’s blijven nog even tot ik er over uit ben wat ik daar mee ga doen, wellicht een ander setje banden er onder :pieker: en voor de afwisseling?

@MaxN, nee voor nu even geen andere foto’s , dat komt wel als ze er onder zitten ;) Zoals gezegd staat het wel maximaal breed, maar wel binnen de APK regels. De wielen hebben mooi de ruimte bij de veerpoot en bij volledige stuurslag.
 

Henrik

Forumguru
Ziet er echt heel gaaf uit! Echt de dikste Kodiaq die ik ken zo. Mooi dat het toch smaakvol blijft...
De Audi logo's worden nog wel vervangen neem ik aan?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan