Ledenlijst VAGCOM VCDS VCP

Hakar

Donateur
@Dr Pro

Leuk dat u in Lelystad verblijft, en een collega bent van @Rainesh.

Voorstellen wordt op dit forum heel erg op prijs gesteld.
Hiervoor kunt u zich melden in de afdeling meet en greet.

Daar ik wekelijks indien nodig een update maak van leden van dit forum die beschikken over VAGCOM, ben ik voortdurend op zoek naar leden die hier over beschikken.
Leden die zich voorstellen via de voordeur zoals door mij aangegeven worden in de lijst opgenomen.
 
Laatst bewerkt:

Hakar

Donateur
@Rickb
Kijk even in de lijst die je vindt in de kennisbank.
Iemand gevonden, volg dan het stappenplan zoals ooit door Nomad bij de start van dit topic is geschreven.
Of de stappen zoals bij de inleidende tekst in de kennisbank volgen.
 

Rickb

Lid
Voorburg is niet al te ver van Nieuwegein. Ben anders volgende week woensdag in Utrecht.
Volgende week zit ik helaas in het buitenland. Mocht je nog een andere keer in de buurt zijn dan hoor ik het graag.
Anders zal ik Voorburg in gedachten houden.
 

Frenk21

Forumguru
@Rainesh , geef mij even je gegeven door via pb. Dan stuur ik ze door. Ik weet niet of hij dat eind wil rijden, maar dan kan hij je zelf contacteren als hij wil.
 
Nog iemand in directe omgeving Amersfoort die voetverlichting wil activeren? Of een bedrijfje die dit wil doen. Ik heb nu 2 bedrijven gecontact die er blijkbaar geen zin hadden. Voorstelbaar maar schiet niet op.
 

EdK

Forumguru
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
kun je dit uitzetten zodat we dan de rest van je tekst wat makkelijker kunnen lezen ?
Enne reclame maken voor tapas en je fheune is hier niet nodig hoor ..:nono::pardon:

bij voorbaat dank namens meerdere leden
 
:cry: Niemand in Amersfoort "wil" mij helpen met activeren van mijn voetverlichting. ertromp heeft geen tijd en remcee reageert niet. Iemand nog in Apeldoorn die op 9-09 in de middag tijd heeft of iemand heul dichtbij amersfoort?:)
 
Bovenaan Onderaan