Bluetooth module - Skoda 2 liter diesel RS - 2012

Rallye

Forumguru
Een microfoon kan ook bij een niet-OEM-carkit in het vakje naast de binnenverlichting/spiegel zitten. Uit het feit dat je telefoon geen bluetoothzaken ziet leid ik af dat er toch echt niets (meer?) in zit.

Mocht je dat toch willen dan is een Kufatec een mooie oplossing. Met een Bury (met een apart scherm) heb ik goede ervaringen - daarmee kun je meerdere telefoons tegelijk koppelen. Ook een OEM carkit kan achteraf worden ingebouwd.
 

hemi24

Forumguru
@Rallye : als je goed kijkt naar de geposte foto van de Quadlock stekker zie je dat er wel al een OEM-microfoon aanwezig is.
Deze is aanwezig voor de spraaksturing van de Columbus...
 

Greenarctic

Donateur
Klopt, toen ik mijn module achteraf inbouwde, heb ik die gebruikt. Heb die uit stekker achter op de Columbus gehaald en aan extra stekker voor de nieuwe module gekoppeld. Had de bedradingsschema´s er bij en achter op de Columbus wordt het ook aangegeven.
 
Hoi! Bedankt voor alle tips. Heb veel geleerd over BT modules en dat heeft me geholpen in mijn discussie met verkoper.

Het blijkt uit dealerlog dat er af fabriek geen BT is ingebouwd. Wel al een mic voor voice bediening Columbus ingebouwd. De verkoper gaat nu de kosten op zich nemen voor achteraf inbouwen HP4 module, geïntegreerd met knoppen op stuur en Columbus....
 
Bovenaan Onderaan