Columbus Handleiding

dirkr

Senior Member
Hoi,

Mijn vriendin heeft sinds enkele dagen een nieuwe Octavia III met een Columbus er in.
Zelf heb ik nog een oudere versie er van in mijn Superb 2017 dus de instellingen zijn toch net iets anders.

In het boekje vind ik amper informatie en online vind ik ook niet onmiddelijk een uitgebreide handleiding er van.
Simpele dingen zoals een favoriete zender vewijderen lukken me gewoon niet..

Iemand soms een link naar meer informatie of kan me met deze simpele handeling al helpen?

Bedankt!
(in de kennisdatabank vond ik enkel een link die niet meer werkte)
 

Michel

Forumguru
Bij mijn auto is geen aparte handleiding voor de Columbus geleverd. Die is volgens mij geïntegreerd in de handleiding van de auto zelf. En voor mijn gevoel is die voor de Columbus helaas niet heel uitgebreid beschreven.
 

dirkr

Senior Member
Bij mijn auto is geen aparte handleiding voor de Columbus geleverd. Die is volgens mij geïntegreerd in de handleiding van de auto zelf. En voor mijn gevoel is die voor de Columbus helaas niet heel uitgebreid beschreven.
Inderdaad!
Bij mijn superb zat er echt een apart Infotainment boekje bij met de hele uitleg..
Nu zoek ik gewoon hoe ik een zender kan verwijderen en zelf dit vind ik niet terug (er staat ook maar 1 pagina met uitleg)

Vandaar mijn vraag :)
 

GJS

Senior Member
Is het niet op dezelfde manier als bij de oudere versie dan?
In de radio omgeving naar Instellingen/Setup gaan, dan naar Geheugen wissen en als het goed is kan je daar kiezen uit:
1 voorkeurzender wissen
alle voorkeurzenders wissen
 

dirkr

Senior Member
@Bakkertje
De skoda versie is nog de oude (die is net hetzelfde als in mijn Superb 2017).
Had geen idee dat die van VW "hetzelfde" is, die ga ik even doornemen!

Ziet er inderdaad niet helemaal hetzelfde uit maar wel zeer gelijkaardig (toch qua menustructuur)
 

Bakkertje

Forumguru
Het is een MIB 2 systeem, de basisunit (in het handschoenenkastje) is identiek. Daar kunnen meerdere type schermen om aangesloten worden (met knoppen, zonder knoppen, groot en klein).
De menustructuur zal waarschijnlijk hetzelfde zijn.
 
Bovenaan Onderaan