Even voorstellen vanuit het hoge Noorden ;)

JosJ

Lid
Beste iedereen!

Zal me even kort voorstellen, mijn naam is Jos woonachtig in Groningen, twee dochters (2,5 jrs en 11 mnd) momenteel rijdende in een Peugeot 308 SW 1.6 Bluehdi blue lease executive in de kleur gris artense (gewoon grijs..), welke gelukkig einde van dit jaar ingeleverd mag worden.

Ik heb vanochtend de offerte ingediend voor:

Octavia Combi 1.5 tsi style business (handgeschakeld)
Velvet Red / Zwarte spiegelkappen
18 inch Pictoris velgen
Pano dak + Sunset
elec. stoelen

Momenteel nog alleen actief geweest in het levertijden topic, maar zal de rest van het forum zeker gaan raadplegen voor tips & trics met de aankomende bolide.

Groeten Jos
 

MaxN

Donateur
Welkom op hét forum mede Groninger.
En uiteraard succes met het wachten en de ruimte zal je goed uit komen gok ik zo.
 

JosJ

Lid
Nogmaals welkom Jos.
En de kleur: super!

Edit: vanwaar de keuze voor een handbak en geen DSG?

Eigenlijk om twee redenen, allereerst de prijs, dat tezamen met de ervaring in de Karoq welke tegenviel maakte voor mij persoonlijk het schrappen van de dsg niet moeilijk.

Bedankt voor het warme welkom allemaal!

Het wachten wordt inderdaad lang en zwaar
 

SuperbVelvetRed

Senior Member
Beste iedereen!

Zal me even kort voorstellen, mijn naam is Jos woonachtig in Groningen, twee dochters (2,5 jrs en 11 mnd) momenteel rijdende in een Peugeot 308 SW 1.6 Bluehdi blue lease executive in de kleur gris artense (gewoon grijs..), welke gelukkig einde van dit jaar ingeleverd mag worden.

Ik heb vanochtend de offerte ingediend voor:

Octavia Combi 1.5 tsi style business (handgeschakeld)
Velvet Red / Zwarte spiegelkappen
18 inch Pictoris velgen
Pano dak + Sunset
elec. stoelen

Momenteel nog alleen actief geweest in het levertijden topic, maar zal de rest van het forum zeker gaan raadplegen voor tips & trics met de aankomende bolide.

Groeten Jos

Mooie configuratie en nog eentje in Velvet Red . Veel succes met het wachten!
 

Horkje

Forumguru
Vanuit het zuidwesten ook een hartelijk welkom. Enneh succes inderdaad nog even met wachten!
 

Duijzer

Donateur
Van een grijze Peugeot naar een Velvet Red Skoda en van 1.6 hdi naar 1.5 Tsi. Ik begrijp de woorden 'gelukkig' ingeleverd' helemaal! Welkom en succes met wachten.
 

Hakar

Donateur
Moi zèg de Drent an de Grunniger.

Wordt wennen van Pug naar Skoda.
Succes met geduldig wachten.
 

hemi24

Forumguru
Van 308 naar O3: ik begrijp je vreugde helemaal, zeker als je een style businessline krijgt!

1.6HDI is/was op zich helemaal niet verkeerd toch? :pieker:
 
Bovenaan Onderaan