Parrot MKi9200 helemaal dood

EdKo

Nieuw lid
Hallo,

Sinds enkele weken ben ik voor de 2de keer trotse bezitter van een Superb 2.0 en nu is deze voorzien van een Parrot MKi9200. Nu is deze Parrot helemaal dood. Geen scherm en geen signaal op de aansluitkabels. Voor zover ik kan nagaan is deze na behoren aangesloten en zijn alle zekeringen in orde.
Heeft iemand hiermee ervaring?
 

Erik_NL

Forumguru
Voor zover ik kan nagaan is deze na behoren aangesloten en zijn alle zekeringen in orde.
Heeft iemand hiermee ervaring?
naar behoren aangesloten i.p.v. na behoren aangesloten
verder hiermee geen ervaring
welkom en succes verder
 

mvdk

Lid
In mijn vorige auto had ik er ook een, die ook eens in de zoveel tijd ‘op zwart bleef’, bij mij hielp het om het scherm even los te halen van de houder, om hem vervolgens na een paar minuten weer terug te plaatsen. Werkte als een soort reset. Maar ik neem aan dat je dat al geprobeerd hebt...
 

EdKo

Nieuw lid
Heb inmiddels alles nog een keer doorgemeten en alles is aan gesloten zoals het hoort volgens schema in de handleiding.
De accesoire kabels zoals USB, iPhone en headphone ingangstekker geven allen geen spanning.
Ik denk dat de bluebox stuk/opgeblazen is.
 

EdKo

Nieuw lid
Heb via MP een nieuwe bluebox op de kop getikt en alles werkt nu.
Enige is wel dat wanneer ik op mijn mobiel, Samsung S5 neo, een melding krijg, mail, whattsapp, FB melding etc etc dan slaat de cruisecontrole uit. Erg vervelend is dit.
Weet iemand hier iets van?
 
Bovenaan Onderaan