Nog even voorstellen

Al een hele tijd bezoeker maar voorstellen was er nog niet van gekomen.

Na jaren Volvo te hebben gereden heb ik afgelopen jaar gekozen voor een Skoda Octavia, vooral vanwege de enorme ruimte die wel van pas komt met 3 opgroeiende kinderen.

Eerste week januari de Octavia mogen ophalen. Wat een ruimte! Maar helaas, het geluk was van korte duur. Op 1 februari zag iemand me op de uitvoegstrook over het hoofd en reed de Octavia total loss.


Nadat de auto door de verzekeraar total loss was verklaard kon de nieuwe worden besteld. Half februari vrijwel dezelfde Octavia besteld en het wachten kon weer beginnen. Laatste week juni wordt de nieuwe Skoda geleverd, net op tijd voor vakantie.
 
Laatst bewerkt:

MaxN

Donateur
Welkom en balen van wat je overkomen is.
Nu nog even wachten en dan genieten van de nieuwe Octavia. Hopelijk zonder pech!
 

Japanese Power

Donateur
Alsnog welkom! Flinke klapper geweest dan: een vrijwel nieuwe auto en dan total-loss.
Succes met eracht en dan met je nieuwe ride op vakantie!
 

Duijzer

Donateur
Welkom! Tjonge, dat moet een flinke klap geweest zijn. En dat dan het voorportier als ik het goed zie gewoon open kan, zegt toch wel wat over de veiligheid. Maar ik ben blij dat ik niet degene ben die dat moest testen... Sterkte met wachten op je nieuwe. En een veilige vakantie gewenst!
 

Hakar

Donateur
Welkom, en hop op meer veilge en plezierige kilometers met de nieuwe dan met de voorganger.
 

Cordoba

Forumguru
Pfff, gelukkig lichamelijk niets aan overgehouden? Dat is een beste klap geweest, en de 'achtervolger' heeft blijkbaar wel de trekhaak weten te missen. Succes met wachten, de nieuwe met dezelfde specs, of heb je iets veranderd aan de bestelling?
 
Pfff, gelukkig lichamelijk niets aan overgehouden? Dat is een beste klap geweest, en de 'achtervolger' heeft blijkbaar wel de trekhaak weten te missen. Succes met wachten, de nieuwe met dezelfde specs, of heb je iets veranderd aan de bestelling?

Gelukkig niemand gewond, paar weken spierpijn maar verder alles goedgekomen.
Paar extra opties tov de vorige:
- Dynamic Chassis control
- Electrisch te openen achterklep
- Functiepakket (USB / stopcontact in de middenconsole)

En een andere kleur, racing blue ipv moon white.
 

CharlesTucker

Forumguru
Zo zeg, flinke klap geweest. Blij te horen dat er inderdaad geen gewonden gevallen zijn, maar een paar weken spierpijn is ook al niet fijn.

Wat je nieuwe bestelling betreft, ik wilde eigenlijk ook wel die USB poortjes in de achterkant van de middenconsole, voor de zekerheid nog gevraagd of dat standaard was of dat dat bij het 12V stopcontact hoorde (optie). Dat bleek een moeilijke vraag te zijn voor de verkoper, maar na een paar telefoontjes (waaronder zelfs eentje met een klant die net een week z'n nieuwe auto had) was de conclusie dat die USB poortjes NIET bij die stopcontactoptie hoorden, maar bij de, vreemd genoeg, achterbankverwarming. Een van de verkopers vermoedde dit al, vanwege het feit dat ze gemonteerd zijn in hetzelfde paneel als de bediening voor die achterbankverwarming. Misschien moet je bij de levering dus enigszins beducht zijn voor een kleine teleurstelling.
 
Dat zou idd goed kunnen ja. Had ook achterbankverwarming besteld maar bleek niet te combineren met het tech pakket. Uiteindelijk ben ik dus benieuwd wat er nou wel en niet op zit

We zullen het donderdag wel zien.
 

CDK

Forumguru
Hartelijk welkom en goed om te lezen dat je er blijkbaar redelijk ongeschonden uit gekomen bent!
 
Bovenaan Onderaan