Mijn Skoda App issues

Ik heb maandag een mail gestuurd en een reactie van Skoda gehad dat ze binnen enkele dagen gaan reageren maar nog niks gehoord. Ongelofelijk.
 

gdisselkoen

Forumguru
In dit lijstje heb ik ook nog niks "groens" kunnen bespeuren. In de vorige versie van de App wel. Vraag me ook af of de items wel groen moeten worden, of dat er alleen een verandering van kleur optreed in het waarschuwingssymbool net als in de auto zelf.

Overigens wordt de status van de vergrendeling van de auto bij mij ook weergegeven door een grijs hangslot. Welliswaar gesloten, maar niet duidelijk hoe het hoort te zijn. Straks eens controleren en de auto bewust niet afsluiten.

Wat me verder opvalt is, dat ik soms een melding krijg dat de auto verplaatst wordt\is en vaak ook niet.
 

Pendragon

Forumguru
In de oude App waren deze opties absoluut groen als alles OK was. In het begin miste hij er nog een paar die hij niet kon checken en die waren toen rood. Was na een paar dagen weer weg. Ik zal eens kijken of ik er nog screendumps van heb.
 

gdisselkoen

Forumguru
Klopt, bij mij ook. er was 1 item waarvan nooit de status getoond werd. Weet niet meer welke dat was, Volgens mij de laatste in het lijstje en iets met de katalysator of zo. :pieker:
 
Zo was het ook bij mij en alleen de bandenspanning was grijs. In de nieuwe app wordt de accu spanning niet meer weergegeven. Wel voorgloeien of motorstoring. Ik heb geen diesel dus ik hoef ook niet voor te gloeien
 

Pendragon

Forumguru
Bij mij werkt de rijstijl score vandaag weer niet. Wat ook nog steeds niet goed werkt zijn de notificaties. Soms krijg ik een melding dat de auto zich verplaatst met draaiende motor, maar het open hebben van alleen de deuren geeft niks. Daarbij lopen de notificaties behoorlijk achter.
 
Het enige dat wel werkt zijn het totaal aantal kilometers en wat er nog in de tank zit en verder niks. Echt een waardeloze app en ik vraag me af of dat nog goed komt.
 

Naupegus

Nieuw lid
En nu Connect doet het niet meer.. tenminste kan ik geen parkeepositie zien.... Blijft hangen op de positie van par dagen geleden. Geprobeerd auto te ontkoppelen/koppelen... Geen oplossing. Iemand anders met dezelfde issue?
 

Marcooooo

Actief lid
Ik ben sinds afgelopen vrijdag voor het eerste Skoda-eigenaar en liep al te stoeien met het Mirrorlink-systeem en de apps en kwam er echt niet aan uit (terwijl ik toch deels systeembeheerder ben bij ons op kantoor). Maar als ik dit topic zo doorlees dan lijkt het (helaas) niet geheel aan mij te liggen.
Ik heb ook meerdere apps geprobeerd, maar geen van alles doet eigenlijk iets. Ook de Sygic Car Navigation reageert nergens op...
Ik kreeg trouwens bij de laatste poging in het scherm van de auto alleen maar een paar cirkeltjes helemaal rechtsonder met een handje/cursor erop, dus kennelijk was het systeem mij ook zat...
Is er al een praatgroepje voor de 'slachtoffers' van de Skoda apps? :geek:
 
Bovenaan Onderaan