Skodaforum "Cars&Hamburger" meeting 10 juni midden NL

Ik ben aanwezig op zondag 10 juni

  • Ja

    Stemmen: 0 0,0%
  • Neen

    Stemmen: 10 45,5%
  • Misschien

    Stemmen: 12 54,5%

  • Totaal aantal stemmers
    22

dimi74

Banned
Zoals eerder aangegeven lijk het mij gezellig om met wat Skoda rijders samen te meeten.
Niks groots, dus geen mobiele rollerbanken, windowtinters, verkoopkramen etc maar gewoon een gezellig samenkomen van skoda rijders.

Datum: Zondag 10 Juni 2018
Tijdstip: 13:00 tot zolang er gesprekstof is.
Locatie:
Terrein NBC Nieuwegein/McDonald's Nieuwegein Blokhoeve
Blokhoeve 1
3438 LC Nieuwegein
Nederland

2e6h9av.jpg


Aanwezig :

*Dimi74
 
Laatst bewerkt:

MaxN

Donateur
Ga het thuis in de groep gooien, maar denk dat weekend voorbereiden op het weekend erna, (16-6)dan gaan we op vakantie.
 
Even de bekende slag om de arm houden, maar als de omstandigheden het toelaten ben ik van de partij....Leuk initiatief.
 

Hakar

Donateur
Helaas nee moeten stemmen, ben dan zoals al gezegd met de Pool in een wedstrijd Hoopers.
 

dimi74

Banned
Aan de "vele" reacties te zien wordt de meeting sowieso niets.
Jammer, met een ledental van 24000 zo je denken dat er toch wel een gezellig clubje bij elkaar moet kunnen krijgen.
 

Cordoba

Forumguru
Aan de "vele" reacties te zien wordt de meeting sowieso niets.
Jammer, met een ledental van 24000 zo je denken dat er toch wel een gezellig clubje bij elkaar moet kunnen krijgen.

Het aantal actieve leden is stukken kleiner, ook al is dit forum wel een van de meer actieve autofora. Ik denk dat je een dubbel probleem hebt: een paar weken terug is een meeting in Belgie geweest, als ik het goed heb is eind juni ook nog het gezamenlijk bezoek aan de Nordschleife, en veel mensen zitten met vakantie (ik kom dat weekend terug van vakantie, anderen gaan dan, of zijn onderweg). Ik denk als je eind augustus/eerste helft september wat gaat organiseren dat de kans op een goede opkomst veel groter is.

Aan de andere kant bij de meeting in St.Niklaas zou maar iets van 15 man komen, en dat zijn er volgens mij meer dan 30 geworden. Of zijn mijn cijfers verkeerd @Tuner111 ?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Tuner111

Forumguru
Het aantal actieve leden is stukken kleiner, ook al is dit forum wel een van de meer actieve autofora. Ik denk dat je een dubbel probleem hebt: een paar weken terug is een meeting in Belgie geweest, als ik het goed heb is eind juni ook nog het gezamenlijk bezoek aan de Nordschleife, en veel mensen zitten met vakantie (ik kom dat weekend terug van vakantie, anderen gaan dan, of zijn onderweg). Ik denk als je eind augustus/eerste helft september wat gaat organiseren dat de kans op een goede opkomst veel groter is.

Aan de andere kant bij de meeting in St.Niklaas zou maar iets van 15 man komen, en dat zijn er volgens mij meer dan 30 geworden. Of zijn mijn cijfers verkeerd @Tuner111 ?

dat klopt zeker :)

natuurlijk is er ook niet iets te doen buiten komen aangereden en wat praten en terug naar huis.. moet je zeker niet kwalijk nemen @dimi74

moest je iets hebben waar je mensen met kan lokken zou je deelnemers wel omhoog gaan ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

dimi74

Banned
Het aantal actieve leden is stukken kleiner, ook al is dit forum wel een van de meer actieve autofora. Ik denk dat je een dubbel probleem hebt: een paar weken terug is een meeting in Belgie geweest, als ik het goed heb is eind juni ook nog het gezamenlijk bezoek aan de Nordschleife, en veel mensen zitten met vakantie (ik kom dat weekend terug van vakantie, anderen gaan dan, of zijn onderweg). Ik denk als je eind augustus/eerste helft september wat gaat organiseren dat de kans op een goede opkomst veel groter is.

Ik begrijp dat van al die leden niet iedereen meer actief is, maar had toch op wel iets meer repons gerekend.
Maar misschien is er ook gewoon geen behoefte aan.
Zal het na de zomervakantie nog eens proberen.
 

Antera

Donateur
Als er een uitje is naar Duitsland dan gaat ik zeker een keertje mee. Hier in NL is het lastig soms een meeting op te zetten maar wel te doen. Probeer het dan wat extra aan te kleden.
 

Blackokkie2

Forumguru
Leuk idee. En lekker dichtbij dus als ik kan zal ik zeker komen.

Een meeting heeft ook altijd even een aanloop nodig, ik lees het nu voor het eerst bijvoorbeeld.
 
Bovenaan Onderaan