Kodiaq sportline

maartenv84

Senior Member
Komt deze versie nou wel of niet? Ik zie het namelijk nog nergens in de prijslijsten, net zoals de Scout versie overigens...
 

Horkje

Forumguru
Best mooi qua looks zo’n Sportline.

Jammer alleen van dat enkele lullige uitlaatje......

Ik vermoed, net als op de Superb ook de rij instelling in sport, normaal, eco of handmatig is in te stellen. Weet niet of dat op de Kodiak veel meerwaarde heeft maar op de S3 wel in ieder geval.

Benieuwd wat ie gaat kosten.
 

Klaasje

Forumguru
Ik heb al een ritje in de Sportline gemaakt. In Duitsland dan wel. En inderdaad ook die in het rood. Dus wellicht blijft die kleur wel alleen voor de sportline
 

maartenv84

Senior Member
In Nederland zal er voorlopig geen scout of sportline komen, omdat de levertijden van de reguliere uitvoeringen al niet normaal zijn. Eerst de levertijden verkorten, dan ziet Pon wel opnieuw. Iets van die.strekking kreeg ik bij een dealer te horen
 

dvdlely

Forumguru

Rallye

Forumguru
In Nederland zal er voorlopig geen scout of sportline komen, omdat de levertijden van de reguliere uitvoeringen al niet normaal zijn. Eerst de levertijden verkorten, dan ziet Pon wel opnieuw. Iets van die.strekking kreeg ik bij een dealer te horen

Dat zou een reden voor Skoda kunnen zijn om hem niet te maken, geen reden voor Pon om hem niet te leveren, toch?
 

MennoW

Forumguru
Bij Pon zijn ze knetter gek.
Er zijn ook meer kleuren te krijgen die ze hier niet leveren.
 

benno-01

Nieuw lid
ik heb inmiddels mijn Sportline gekregen, na 9 maanden wachttijd. Ik moet wel zeggen dat ik in duitsland werk en dat hij daar gewoon leverbaar is. Helaas kan hij niet meer op kenteken na 1 september i.v.m. de WLTP.
Het is overigens een 190 Pk met DSG en 4x4.
Wil je de auto sportief rijden dan moet je de sportstand van de versnellingsbak gebruiken, anders rij je bij 50 al in 7de versnelling en is hij niet vooruit te branden.
 
Bovenaan Onderaan