Autoweek over de Fabia als occasion

fanSkoda-VW

Donateur
Zoals je ziet bij mijn avatar heb ik ze alle 3 gereden.
De Fab 2 combi 1,6 sport manual (Duitse uitvoering). Ik vond deze iets zijwindgevoeliger dan de 1 (en de 3).
Prima auto verder, en saai? Kwestie van smaak, ik hou niet zo van onnutte frutsels of moeilijk te vinden knoppen.
Zeer betrouwbaar gebleken. Verwarmde buitenspiegels, verwarmde stoelen, etc.
en... (daar is het stokpaardje weer): koeling in dashboardkastje, mmmm.
 

Cordoba

Forumguru
Verhaal over budgetmerk en uitrusting klopt volgens mij niet: als je gaat kijken denk ik dat de gemiddelde Fabia meer opties heeft dan de gemiddelde Polo, maar ja die autojournalisten krijgen meestal de meest luxe versies mee om proef te rijden, dus hebben ze nogal een scheef beeld. Zelfs een Fabia I zonder cruisecontrol en zonder airco moet je volgens mij met een lampje zoeken, een Fabia II zonder cruisecontrol en zonder airco, bestaat die wel?
 

Fabia 123

Forumguru
Ik heb ook met alle drie de Fabia's ervaring.
Ze zijn ruim voor hun klasse en rijker uitgerust dan veel concurrenten.
Ze hebben niet de allernieuwste snufjes, en het interieur is niet erg hip.
 

Adibo

Actief lid
Jeetje wat een reacties op autoweek, man man man...Volgens mij heeft geen een van die gasten in een Skoda gezeten!
 

Japanese Power

Donateur
Lees ook nooit de reacties onder een artikel. Of dat nu AutoWeek, Autoblog of what else is. Vrijwel altijd weten ze het beter en vrijwel altijd hebben ze wat te zeiken. Don’t waste your time.
 

Fabia 123

Forumguru
Gelukkig kunnen wij Skodarijders al die zuurpruimen voor zoete koek slikken, ........... en lekker doorrijden.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan