Ledenlijst VAGCOM VCDS VCP

Wie o Wie voor Lelystad?

Wil voor onze Octavia uit 2006 wat kleine aanpassingen.

Bochten verlichting inschakelen
CH/LH via de mistlampen

Ik hoor het graag :)
 

achbrouwer

Forumguru
Wie kan/Is bereidt om mijn superb uit te lezen
omgeving Doesburg/Doetinchem/Arnhem

Uitlezen en eventueel resetten van foutcode

BVD
 

Eduardo

Forumguru
Is er iemand in de buurt van Huizen die een Fabia 1.2TSI uit 2013 kan uitlezen ??
Heb waarschijnlijk een defecte bobine of bougiekabel.....
 
Iemand in de buurt van Amsterdam met Vag-Com die mijn Octavia kan uitlezen en resetten? Het liefst morgen zaterdag 24-02 of zondag 25-02

Met vriendelijke groet,
Maurice
 

achbrouwer

Forumguru
Afgelopen zaterdag bij JBautoservice laten uitlezen. Nu is de eerste temperatuur censor (voor de turbo) defect. :dankje:
Gaf een waarde bij stationair draaien aan van over de 600'C.:nono:
Deze wordt morgenvroeg vervangen. :yeah:
 

achbrouwer

Forumguru
Wie heeft er wel eens een obd2 stekker set via ali express bestelt.
Zo ja welke en werkt het.
Nieuwe in Nederland of "te goedkoop" of je betaald gewoon ruim 600 euro voor een set.

Wie heeft hier ervaring mee.
BVD
 

spikehome

Forumguru
Ja hoor goedkoop ding via Ali besteld en met de app torque kan je van alles uitlezen.
Werkt goed ding koste een paar euro.
 

Hakar

Donateur
Beste forumleden.

Nadat we hier in huize Hakar (Harry Karin) hadden besloten dat er een Skoda Fabia van 2005 zou komen, ben ik me op dit forum gaan voorstellen en verdiepen in vragen die zich zouden kunnen voordoen voor de aanschaf van een Fabia.
@Cordoba , @turboturbo , @EdK , @eriktv hebben mij toen van bruikbare adviezen voorzien.

Zelf heb ik veel zitten lezen op dit forum, en ben interessante onderwerpen tegen gekomen.
Zo ook dit forum waarin een topic Ledenlijst VAGCOM.
Het topic is inmiddels zo'n 23 paginas groot, en voor veel mensen te moeilijk of te lang om dit allemaal door te lezen op zoek naar een lid met VAGCOM VCDS of VCP.

Voor mijzelf had ik het idee opgevat om al die gegevens uit dat topic te verzamelen in een Word bestand.
Zo gezegd, zo gedaan.

Doordat ik vaker op het forum actief ben geworden, kwam ik heel vaak de vraag tegen, "wie in de omgeving van ..... kan mij helpen met VAGCOM of VCDS"
Iets later heb ik besloten om hier een PDF van te maken, en die te delen in de kennisbank.

Na publicatie op 9 maart 2018 heb ik inmiddels twee keer de vraag gehad om leden op de ledenkaart VAGCOM te plaatsen.
Voor zo ver ik heb kunnen uitpluizen ligt het beheer van de kaart bij @Joske, en kan ik daar niets aan toevoegen of wijzigen.

Wat ik wel kan doen en ook bereid ben om te doen, is de lijst in PDF aanpassen en opnieuw met actuele data te publiceren in de kennisbank.

Mochten er leden zijn die niet meer op de lijst geplaatst willen zijn, of leden hebben ervaren dat genoemde leden niet meer actief bezig (kunnen) zijn voor andere leden, zou het een idee kunnen zijn dit aan mij door te geven, opdat ik de lijst dan kan verversen.

Mocht één en ander problemen met zich meebrengen, hoor ik dat uiteraard graag.
 
Laatst bewerkt:

Hakar

Donateur
Het bijwerken van de lijst in PDF ga ik op me nemen, en heb me voorgenomen om dat indien daar reden toe is één keer per week te gaan doen.
Er hebben zich al twee verse bezitters gemeld, en één iemand die van de lijst was gevallen.

Allen bereid om iemand anders bij te staan met hun mogelijkheden.
:thumbsup::thumbsup:
 

guidoscm

Senior Member
Heb je de lijst in excel formaat?
ik kan hem misschien wel omzetten naar een google kaart. (2x als voorbeeld)

De pdf krijg ik niet om naar de juiste kolommen in excel.
 
Laatst bewerkt:

guidoscm

Senior Member
Waarschijnlijk is het word bestand ook niet voorzien van duidelijke kolommen.
Ga hem komende weken wel aanvullen.

Wordt even knippen en plakken.
Het begin is er....kaart.

vcds_kaart_skoda.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan