Even voorstellen..

goedenavond,

Mijn naam is Stefan, 27 jaar oud en kom uit Etten-Leur.
Sinds een aantal weekjes ben ik eigenaar van een witte Octavia Combi 2 en dan daarom heb ik me aangemeld op dit forum. Altijd handig om info op te zoeken en te delen.

Ben nog niet zo oud maar heb al tig auto's versleten, veel VAG auto's gehad.
Veel Seats en men laatste auto was een Seat Leon WTCC, leuke auto maar veel te klein en te stug met een dochtertje. Dus is een octavia combi een mooie vervanger.

Heb gekozen voor een 1.2tsi automaat, rijd heerlijk alleen het verbruik valt een beetje tegen.
Ligt misschien aan die "kick down".. :deuk:

Verder heb ik de auto al een beetje na smaak gemaakt met instaplijsten, instapverlichting met het Skoda logo, en ik heb LED dagrijverlichting en een honing ondergrill van één van de forum leden van hier.

Heb ook nog zwarte 17" velgen van de seat maar twijfel nog vanwege comfort.
Iemand nog andere ideeën qua verfraaiing van de O2?

Ik zal binnenkort wel mijn autohistorie op een lijst zetten en wat foto's plaatsen als ik weet hoe dat moet.. :yeah:
 

Japanese Power

Donateur
Welkom Stefan, wat betreft de foto's, bij je bericht kun je ze er gewoon inslepen (op een computer) en anders kies je op je smartphone bij je bericht voor bijlages. Gaat best goedkomen. Veel plezier hier!
 

Horkje

Forumguru
Welkom hier!

Qua verfraing zou je bijvoorbeeld misschien ooit nog eens je Skoda embleem kunnen pimpen? Of verlagen, dat doet qua looks ook meestal geen kwaad.
 

Cordoba

Forumguru
Welkom Stefan. Foto's plaatsen doe je door als je een post plaatst, rechtonder op de knop "Bijlagen" te klikken, en de foto te selecteren die je wil plaatsen. Overigens mag een foto niet groter zijn dan 2 Mb, is ie wel groter moet je 'm resizen.

Die 17" velgen lijken me onder een O2 niet zo'n probleem, de bandenmaat van een Leon zal ook geen probleem zijn, dus gewoon eronder zetten en kijken of het bevalt (ik neem aan dat er ook nog banden op de Seat velgen zitten). Even de naafkapjes aanpassen en klaar.
 

Canon-Eye

Forumguru
Overigens mag een foto niet groter zijn dan 2 Mb, is ie wel groter moet je 'm resizen
In het belang van mensen die nog altijd zijn aangewezen op een adsl-verbinding wil ik ervoor pleiten om foto's altijd te verkleinen tot maximaal 800x800 pixels bij 150 of 180dpi. Dat levert veel kleinere bestanden op (grootte-orde 200 tot 400kb) die ook bij traag internet vlot binnenkomen en voor beeldschermgebruik ruimschoots voldoende resolutie hebben.

Ik heb inmiddels ook breedband internet, maar toen het nog via de KPN telefoonlijn moest (op ruim 4km van het dichtstbijzijnde wijkkastje) heb ik me menigmaal zitten verbijten - en soms van narigheid de browser afgesloten en opnieuw opgestart - omdat er weer zo'n groot bestand in een post bleek te zitten.
Dus liever niet alles zomaar erop plompen, er ligt nog lang niet overal glasvezel of coax... :pardon:
 
Bovenaan Onderaan