Karoq Première belgië

Tuner111

Forumguru
Gisteren in vip mogen gaan kijken naar de lancering van de nieuwe karoq :)

een kleine eerste indruk :)

eens het doek van de wagen ging, erg knap was mijn eerste reactie ! eens ik wat meer ruimte had dan maar eens van dichtbij gaan bekijken. alles zit waar we het gewoon zijn vol met de "simply clever" snufjes. ook het interieur zit weer heel goed. genoeg ruimte vooraan als achteraan een mooie koffer met genoeg ruimte. Alle dingen samen gevat een zeer geslaagde wagen waar we er denk ik veel van gaan zien rijden :)

enkele foto's & video.


 
Laatst bewerkt:

TooTall

Forumguru
Hij is nu ook te configureren in België.

Mist actueel nog de LED koplampen en het Active Info Display, dit komt pas medio-2018 beschikbaar.

En ondertussen is ook in alle stilte de Superb Sportline configureerbaar in België, inclusief mini-facelift voor de Superb (optionele massagestoel, Digital Voice Enhancement en de "nieuwe" navi's).

Totaal ruk voor mij, ik had graag mijn Superb II Elegance met 200.000km nu vervangen door een Superb III L&k met full-LED koplampen en het Active Info Display, maar ik ga dus moeten wachten op....de Superb 4???

Jammer, ze zetten bij Skoda duidelijk vol in op de SUV met de Kodiak en nu de Karoq, het zal ze geen windeieren leggen maar de Superb blijft een beetje steken.
 
Laatst bewerkt:

Middag

Forumguru
Waar is deze lancering geweest? Ik zag eenzelfde kleur karoq rijden afgelopen dinsdag in Diegem.
 

Bijlagen

  • 25FAAEA1-F04B-4C53-BA21-5FB22254A617.jpeg
    25FAAEA1-F04B-4C53-BA21-5FB22254A617.jpeg
    818,5 KB · Weergaven: 94
  • E51914BC-822C-4A38-90FB-889BD5D7C8D1.jpeg
    E51914BC-822C-4A38-90FB-889BD5D7C8D1.jpeg
    1,5 MB · Weergaven: 86

Brightstar1981

Forumguru
Dat is wel erg in de buurt.. kunnen natuurlijk meerdere wagens rondrijden rond d ieteren

Ik ben voor mijn werk een ganse dag op de baan.
Ik zag vorige week een Karoq op een vrachtwagen staan tussen de porssche's en Audi's.
Denk dat deze voor de dealers zelf zijn als promowagens.
 
Bovenaan Onderaan