JurgenM - Octavia RS 245

Status
Niet open voor verdere reacties.

vleier

Forumguru
Formule E had ik 40 jaar geleden al, op mijn slaapkamertje. Dat is toch geen beleving, zonder geur en geluid?

blijkbaar wel. Veel mensen kijken ernaar en het loopt ook erg goed. Vooral de marketing die eraan word gespendeerd door de auto merken zorgen voor veel bekijks. Kijk merken als Ferrari, Mercedes, Renault en Mclaren hoeven die reclame niet meer te maken.
 

LT83

Forumguru
Krijg je van mij een blikkie met benzine euro 98 en een cd met motorgeluiden.......pfffffff zo vermoeiend

Wen maar vast aan het idee dat je nog gaat meemaken dat je in bejaarden tehuis zit met je rollator en dat je met een jonge jenever stoere verhalen zit te vertellen over die goede tijd met brandstof motoren.....

Heb liever RON102 maat :D
 

Tuner111

Forumguru
om het wachten toch wat makke euh... moeilijker te maken :D

4b8061af2026f27980c7481f986d1952.jpg



Skoda-Octavia-RS-245-2017-3.jpg


Het komt goed ! is het wachten meer dan waard ;)

Volgend jaar mee naar de ring hé !
 
Laatst bewerkt:

Goofy@5E

Forumguru
Jij mag dat es komen proberen dat lukt echt niet

die van mij gaat dat wel :D


Het vermogen komt op een iets andere manier vrij bij een diesel'als bij een benzine, benzine is iets brutaler op het gas, mijn mening he, rij regelmatig met een G7 2.0 tdi 150pk, gaat heel goed maar ik mis wel die brute ontplooiing van de vermogensopbouw die je dan wel weer hebt bij een benzine
 

JurgenM

Forumguru
om het wachten toch wat makke euh... moeilijker te maken :D

4b8061af2026f27980c7481f986d1952.jpg



Skoda-Octavia-RS-245-2017-3.jpg


Het komt goed ! is het wachten meer dan waard ;)

Volgend jaar mee naar de ring hé !

Ik maak het mij helaas zelf al moeilijk. :D
Ik krijg de kleur wel niet goed op foto is in werkelijkheid toch wat donkerder. En hij staat hier nog op transportblokken.
AF1QipPnvxI6Z5A8uoRNEaKxnq3FQkXMhgZ-BeFTnBeE

AF1QipPxERRHDUd7_GgI8ANPcpU0x-oL2wruzyUmNTA4


Als ik mee kan zeker! Ligt de datum al vast of niet?

Ik heb wel nog geen foto's van de binnenkant kunnen maken @philippe bakker , zat nog ingepakt.
 

Bijlagen

  • IMG_20170922_132838.jpg
    IMG_20170922_132838.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 105
  • IMG_20170922_132858.jpg
    IMG_20170922_132858.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 96
Laatst bewerkt:

polle90

Forumguru
Hallo Jurgen, ik kom ook uit Limburg en wil in de nabije toekomst ook een RS245 aanschaffen.
Mijn vraag was nu of je ook korting krijgt bij de aanschaf van een RS, en hoeveel procent ongeveer dat dit is? En scheelt de korting van dealer tot dealer? Ben hier al een tijdje aan
het meelezen op dit interessant forum en al veel opgestoken. Mvg, Polle
 

Tuner111

Forumguru
Hallo Jurgen, ik kom ook uit Limburg en wil in de nabije toekomst ook een RS245 aanschaffen.
Mijn vraag was nu of je ook korting krijgt bij de aanschaf van een RS, en hoeveel procent ongeveer dat dit is? En scheelt de korting van dealer tot dealer? Ben hier al een tijdje aan
het meelezen op dit interessant forum en al veel opgestoken. Mvg, Polle

ga eens naar een dealer ;) hij zal je de nodige info kunnen geven :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan