Het grote AliExpress forum

Bakkertje

Forumguru
na wat half werkende lightning kabels eens gezocht op wat betere kabels. Gisteren onderstaande binnen gekregen en deze werken echt perfect:
TeckNet MFI Certified Bliksem Kabel 1 M Usb-laadkabel voor IOS10 iPhone 5 6 6 S 7 7 Plus iPad iPod 2.4A Snelle Lading Datakabel
http://s.aliexpress.com/7n2eemmm

De kabels werken met ios 11 in combinatie met een originele lader (geen meldingen over accessoires die niet goed zijn ofzo). Afwerking is ook erg netjes, eigenlijk nog mooier dan de originele.

Ik zou zeggen doe er je voordeel mee, mocht je goede lightning kabels willen maar er niet op leeg willen lopen. Wel mooi in de advertentietekst bliksem kabel..
 

Rofffel

Forumguru
Je weet dat bumpstops hiervoor bedoeld zijn?
Ga aub geen rare dingen doen met je veren :fool:.

Stel nou dat je net over een verhoging rijd die plots op 1 wiel komt. Jou bumpstop werkt niet meer en jou veer stopt plots.
Dag controle!
 

bouwdirk

Senior Member
dacht dat het net iets was om het wiegen van de auto wat tegen te gaan, niet dat ik er last van heb, maar de kinderen blijkbaar wel.
 

Rofffel

Forumguru
Als je het wiegen tegen wilt gaan zijn er opties, waaronder andere veren/dempers.

Aliexpress gaat je hier geen veilig alternatief voor bieden.
 

TurboT

Forumguru
Bedankt voor de tip @Bakkertje altijd op zoek naar betaalbar goed werkende "Bliksemkabeltjes". Ik wist niet dat MFI gecertificeerde kabeltjes zo goedkoop konden zijn. Je wordt er zelfs achterdochtig van :tegek:

Net 1 besteld om het uit te proberen.

Dank!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

B.Stuurder

Forumguru
It has arrived

UN8GUZ.jpg


Look what I found on AliExpress
http://s.aliexpress.com/qiqIVVfy
@erik-055 hoe werkt hij? Je hebt hem nu enige tijd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Maartenvds

Forumguru
Beste Aliexpressers,

Hebben jullie een linkje voor pedalen die wel passen op een Fabia. Had een setje besteld maar de uitsparingen van het rempedaal komen niet overeen met de uit stekende delen van het nieuwe pedaal.

En hebben jullie nog een linkje waaar je 4300k led stadslichtjes kunt bestellen die storings-vrij zijn. Had toentertijd bij xenonlamp.nl een setje gekocht,maar die passen ook voor geen kant in de koplampen van een Fabia II

Alvast bedankt

Heb ik ook gehad met de fabia. Je moet het oude Zwarte rempedaal weg wippen en dan de chrome helemaal plaatsen. Als het goed is kan je de andere er wel zo overheen doen (gas en koppel) hoop dat je er zo uit komt
 

H@RM

Senior Member
Klopt, ik had het rubber ook verwijderd.

In het ijzer van het pedaal zitten uitsparingen en die komen niet overeen met de uit stekende delen aan de achterkant van de aluminium cover
 

Maartenvds

Forumguru
Ah oke bij mij was dit wel het geval. Toch maar even een ticket aanmaken dat ze niet passen vaak krijg je je geld terug. dat is mijn eigen ervaring
 

H@RM

Senior Member
Zal nu al wel te lang geleden zijn. jammer dan.

Maar had de pedalen wel leuk gevonden in de faab
 

skodasuperb94

Forumguru
Ik heb deze er nu ruim een jaar in zitten en ben er 100% tevreden over.
Ik heb gemerkt dat toch veel nederlandse/Duitse shops/webshops de zelfde lampen verkopen voor minstens 2 tot 3 keer de prijs van ali. Op deze manier kun je idd makkelijk (dure) garantie geven als dat nodig is.
 

Bakkertje

Forumguru
@skodasuperb94 precies, ik zeg dat al vaker, maar blijkbaar zijn er toch genoeg mensen die liever 3x betalen. De levertijd is ook korter dat wel, maar tegenwoordig is het meeste binnen 2 a 3 weken binnen is mijn ervaring..
 

skodasuperb94

Forumguru
Dat gaat misschien voor deze lampjes wel op, maar ik bestel regelmatig wat bij Ali en er zit best wel eens wat bagger tussen. Elke bestelling blijft een gok bij wat je binnenkrijgt. It's all in the game.

Ik bestel véél op ali, ik denk dat zeker 90 tot 95% naar verwachting is. ik heb 2 keer een geschil gehad welke netjes retour betaald zijn.
Soms neem je idd je "verlies" maar dan praten we over bedragen van een paar euro.
De winst pak je dan weer ruim over alles wat wel goed is.
 

Captain Hook

Forumguru
Heb zelf deze sinds een aantal maanden erin zitten, zonder storingen of problemen en zijn qua kleur hetzelfde als de originele led dim verlichting van de Skoda.
Sorry dat ik het zeg, maar dat is een slecht idee.
De gelinkte LEDs hebben volgens de specificaties net aan 500 lumen lichtopbrengst. Dat is gewoon TE weinig, in vergelijking met de originele halogeen lampen.
Laat staan dat het centrum van de LED lichtbron equivalent is aan die van een halogeen pit, waardoor je een foutief lichtbeeld krijgt.
En ik neem aan dat je juist beter/meer licht wilt i.p.v. minder, toch? En dat zeer zeker je je voorgangers en je achteropkomers niet wilt verblinden c.q. hinderen...:pieker:

Hier vind je allerlei technische details m.b.t. de inbouw van hoog vermogen LED (mist)lampen:
https://www.skodaforum.nl/forum/i/hb4-led-mistlicht-ombouw.34644/
(oh ja, de daarin genoemde LEDs komen ook via AE en BG)
 
Bovenaan Onderaan