Als nieuw lid even voorstellen

Hallo iedereen . Na al jaren skoda te rijden en op andere forums aanwezig te zijn , nu ook hier :D had graag wat vrs owners leren kennen en zie ernaar uit mijn dikke Fabia VRS mk2 te kunnen tonen aan jullie.
Na al lang op briskoda te zitten is het nu tijd om eens wat echte meetings te doen en eventueel samen met enkelen van jullie een nurburgringkje te doen .
 
Welkom, ene tof topic op Briskoda btw, faab vrs zijn hier een zeldzaamheid, nice ride you have :thumbsup:
Idd ze zijn erg zeldzaam hier in belgie ook . Wel pech dat een achterbuur op exact dezelfde tijd ook een gekocht heeft .. maar een zwarte met grijs dak . Fotos op briskoda...
 

philippe bakker

Forumguru
Prachtige fabia ! Zou ik ook nog durven kopen als 2de autoke om te spelen. Want al te vinden in Duitsland voor 9000. En dikwijls gechipt tot 245 pk. Een kleine raket dus.
 
Prachtige fabia ! Zou ik ook nog durven kopen als 2de autoke om te spelen. Want al te vinden in Duitsland voor 9000. En dikwijls gechipt tot 245 pk. Een kleine raket dus.

Hier staan er ook tekoop voor 8 a 9 duizend . Duitsland daar smijten ze vrsen rond je oren . Wel zou ik niet aanraden een model te kopen dat gechipt is naar 245 .
225 is het echte maximum opde stock turbo met stage 2 . En sportcat .
Ook de dsg moet dan gechipt worden
En idd een raket . Mijne doet 0-100 in 5.3sec .
 

philippe bakker

Forumguru
Hier staan er ook tekoop voor 8 a 9 duizend . Duitsland daar smijten ze vrsen rond je oren . Wel zou ik niet aanraden een model te kopen dat gechipt is naar 245 .
225 is het echte maximum opde stock turbo met stage 2 . En sportcat .
Ook de dsg moet dan gechipt worden
En idd een raket . Mijne doet 0-100 in 5.3sec .
Heb je dan geen wheelspin ? Want ik denk op droog toch ook rond 6,0 te moeten zitten maar dan moet alles meezitten en eerder geluk hebben.
 
Heb je dan geen wheelspin ? Want ik denk op droog toch ook rond 6,0 te moeten zitten maar dan moet alles meezitten en eerder geluk hebben.

Geen wheelspin . Het snelste is in D en vanaf 3de zelf schakelen maar niet redlinen
Geen sport mode gebruiken .
Op briskoda zijn er members die ondertussen launch control hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan