Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Olivier

Senior Member
hglet5ncuvqx9.jpg

Gisteren de rs gaan ophalen. Wat een verschil om van een a4 2.0tdi naar de rs 2.0tsi te gaan! Zou geen andere wagen meer willen!

hglet5ncuvqx9.jpg

zbijuhm8pzcct.jpg

noyuzwjjq1yyw.jpg

prm41dso1n0xx.jpg

zapoarmibmxlb.jpg
 

Olivier

Senior Member
zorg maar dat je vrouw dit niet leest of je doet de rest van je leven met de vRS:deuk:

Prachtige wagen trouwens! Die facelift werd eerst verfoeid maar als je dergelijke foto's ziet, word je toch wel snel liefhebber van de FL :thumbsup:
zorg maar dat je vrouw dit niet leest of je doet de rest van je leven met de vRS:deuk:

Prachtige wagen trouwens! Die facelift werd eerst verfoeid maar als je dergelijke foto's ziet, word je toch wel snel liefhebber van de FL :thumbsup:

Bedankt!
De vrouw zal dit niet lezen dus ik mag gerust zijn :)!
 

JoepCombi

Nieuw lid
De levertijd is momenteel ruim 4 maand , o.a de trius velgen zorgen voor een ruime vertraging , aldus Skoda Nederland. Hopen dat ze er iets op verzinnen.....
 

sg1987

Lid
effe wat foto's posten van de zwart gemaakte grillomlijsting.
Ik vind het in ieder geval geslaagd, ook zeker als die lichten aan staan.
Foto's zeggen jammer genoeg niet zoveel.
 

Bijlagen

  • skoda1.jpg
    skoda1.jpg
    152,2 KB · Weergaven: 204
  • skoda2.jpg
    skoda2.jpg
    110,8 KB · Weergaven: 178

grypie

Nieuw lid
Huidige O3 is in Oktober alweer 4 jaar oud en einde leasecontract. Ik mocht weer een nieuwe uitzoeken en het is de O3 FL Style Business 1.6 TDI 7-DSG geworden.

Kleur is Moon White, DAB+, Tech Pakket, ACC, Achter ruitwisser (dat die niet standaard is..???), Parkeer camera, Travel Pakket, Trekhaak vast, geen model / type aanduiding en een zwarte grill.

Besteld half Juli en volgens de lease maatschappij verwachten ze de auto op 3 Oktober... het wachten kan beginnen!
 

leon-cupra

Forumguru
effe wat foto's posten van de zwart gemaakte grillomlijsting.
Ik vind het in ieder geval geslaagd, ook zeker als die lichten aan staan.
Foto's zeggen jammer genoeg niet zoveel.
ik zou dat onderste chroome latje in de onderbumper ook zwart maken. Zal beter passen bij de zwarte grillomlijsting. Vind het nu een beetje vloeken (just my2cent). Desnoods proberen met plastidip. Snel, goedkoop en gemakkelijk terug te verwijderen.
 

sg1987

Lid
misschien wel.. grillomlijsting heb ik op kosten van LM gedaan.
Ik kan eventueel langs carwrapper om de hoek gaan om dat onderste mee te wrappen.
Maar langs de andere kant: dan heeft hij overal wat chroom, behalve vooraan.
 

JurgenM

Forumguru
effe wat foto's posten van de zwart gemaakte grillomlijsting.
Ik vind het in ieder geval geslaagd, ook zeker als die lichten aan staan.
Foto's zeggen jammer genoeg niet zoveel.

Ik vind de dubbele koplampen ook beter uitkomen met een zwart rooster.
De chroomen strip onderaan stoort mij persoonlijk niet zo hard maar alles zwart gelijk @leon-cupra aangeeft, oogt wel strak!
 
Bovenaan Onderaan