Skoda Karoq

leon-cupra

Forumguru
Ook geen 1.8 of 2.0 benzine? Lijkt me wel héél beperkt qua aanbod....
waarom zouden ze? In benzine zal de 1.5 de meest verkochte worden. Zie maar ook naar de tiguan. 1.4tsi en zwaarder wordt er quasi niet verkocht. Mss die enkelingen, maar skoda zal redeneren:moeten ze maar een kodiaq kopen.
 

Jorg Edelbloedt

Senior Member
Ik denk dat voor de Nederlandse markt de 1.6 TDI het meest interessant is, zou jammer zijn als deze niet te combineren wordt met DSG, terwijl deze combi gewoon in de rekken ligt ( Octavia)....
Ziet er somber uit
 

Tuulster

Forumguru
Bij de Kodiaq zijn dezelfde onlogische keuzes gemaakt volgens mij....:lezen:

Ach, 120 gram CO2 en waarschijnlijk minimaal C label voor de diesel.... Gaat dus niet door voor mij in de lease :nono:....regels , regels, regels...:banghead:
 

Tuulster

Forumguru
In de Duitse brochure wordt de display wel genoemd echter pas bestelbaar vanaf voorjaar 2018 (samen met facelift van de Superb met digitaal dashboard?).

Wie de eerst wil zijn zal het dus zonder digitaal dash moeten doen.......

Screenshot_20170716-202618.png
 
Laatst bewerkt:

B.Stuurder

Forumguru
Ik denk dat voor de Nederlandse markt de 1.6 TDI het meest interessant is, zou jammer zijn als deze niet te combineren wordt met DSG, terwijl deze combi gewoon in de rekken ligt ( Octavia)....
Ziet er somber uit
Waarom? In de bijtelling maakt het niet meer uit tegenwoordig. Of denk je dat particulieren met name deze auto gaan kiezen met een zuiniger motor?
 

B.Stuurder

Forumguru
Ja dat kan natuurlijk, ik ken de prijzen niet. En wellicht dat een Karoq met 150 pk ook goed te doen is. Gezien het gewicht
 

Jorg Edelbloedt

Senior Member
Ja dat kan natuurlijk, ik ken de prijzen niet. En wellicht dat een Karoq met 150 pk ook goed te doen is. Gezien het gewicht
Dealers weten ook nog niets te meldden betreffende de prijzen.....ach, mag mijn opvolger toch pas medio september/oktober bestellen, hopen dat er DAN iets bekend is.:pardon:
 

Tuulster

Forumguru
Ja dat kan natuurlijk, ik ken de prijzen niet. En wellicht dat een Karoq met 150 pk ook goed te doen is. Gezien het gewicht
Met een goed volbestelde Karoq 1.6 tdi zit je zo tegen de 40.000 in de Duitse configuratie. Daar heb je ook een hele mooie Superb 1.6tdi voor weet ik uit ervaring.....
 

ertromp

Forumguru
Met een goed volbestelde Karoq 1.6 tdi zit je zo tegen de 40.000 in de Duitse configuratie. Daar heb je ook een hele mooie Superb 1.6tdi voor weet ik uit ervaring.....
Maar tja een S3 is inmiddels al weer oude meuk
Daar wil je toch niet meer in gezien worden :deuk:
Dan maar wachten op zo'n Karoq of is het toch een aangepaste Tiguan ............ Die nu al te verkrijgen is :D
 

leon-cupra

Forumguru
Met een goed volbestelde Karoq 1.6 tdi zit je zo tegen de 40.000 in de Duitse configuratie. Daar heb je ook een hele mooie Superb 1.6tdi voor weet ik uit ervaring.....
je vergelijkt dan ook een nieuw model met een "oud" model. Wacht maar tot de nieuwe Superb uitkomt. Dan zal je voor dat geld net de standaard versie hebben.
 

Jorg Edelbloedt

Senior Member
Nog maar ns navraag gedaan bij mn dealer, quote hun reactie....
Volgens de minimale informatie wat wij ook nog hebben van de Karoq is dat deze wel leverbaar komt met de 1.6TDI 115pk DSG. Dit is dan een voorwielaandrijving.

Nu nog de prijzen te weten zien te komen...

PON....schiet ns op, ik moet zo gaan bestellen ;)
 

tha a

Senior Member
Nog maar ns navraag gedaan bij mn dealer, quote hun reactie....
Volgens de minimale informatie wat wij ook nog hebben van de Karoq is dat deze wel leverbaar komt met de 1.6TDI 115pk DSG. Dit is dan een voorwielaandrijving.

Nu nog de prijzen te weten zien te komen...

PON....schiet ns op, ik moet zo gaan bestellen ;)


Schijnt te kloppen. Op site in tsjechie spreken ze over extra uitvoeringen vanaf week 37 2017

(van skoda dtsl forum:)

37KT / 2017

-1.0 / 85kW TSI DSG

-1.5 / 110kW TSI

-1.6 / 85kW TDI DSG

Q1 / 2018:

-2.0 / 140kW TDI DSG 4x4

-2.0 / TDI 110kW

Q2 / 2018:

-1.5 / 110kW TSI DSG 4x4
 
Bovenaan Onderaan