Ledenlijst VAGCOM VCDS VCP

ertromp

Forumguru
Plaatsen van niet canbus geschikte leds levert gewoon meldingen op
Met VCP zijn circuit metingen af te schakelen
Wellicht even een bericht sturen naar @Yuxel die in Haarlem woont
 

Waalko Kramer

Forumguru
Plaatsen van niet canbus geschikte leds levert gewoon meldingen op
Met VCP zijn circuit metingen af te schakelen
Wellicht even een bericht sturen naar @Yuxel die in Haarlem woont

Volgens Xenonlamp zijn het canbus-leds maar af en toe met vochtig weer krijg ik toch een melding.

1 ding heb ik geleerd om nooit meer aftermarket led-lampjes erin te plaatsen.
Mijn Fabiaatje is daar erg gevoelig voor.........
 

Hellsider

Nieuw lid
Geen probleem dat kan ik eventueel voor je doen

Dank je antera. Had al opgemerkt dat jij dit kon doen, maar ik woon in het zuiden van Belgisch Limburg. Is een uur en 40 minuten enkel voor mij. Ik ben al even iemand in België aan het zoeken maar echt niemand die mij kan helpen.
Zal ik misschien toch moeten overwegen om naar Breda te komen...
 

Waalko Kramer

Forumguru
Is er ook iemand die bochtrijverlichting kan aanzetten in omgeving Oost-Groningen?
Het gaat om een nieuwe Fabia III Combi Joy met pluspakket. Auto moet nog geleverd worden....
En zijn er nog meer opties die geactiveerd kunnen worden?
 

EdK

Forumguru
Kan je VIM vrijschakelen op superb 3?
Ben bang dat je het verkeerd hebt gelezen..... ik citeerde namelijk weer een ander persoon.
Sorry voor de verwarring die er misschien is ontstaan hierdoor...
ben namelijk geen vlaming maar een ollander uit t noorden en kan ook geen VIM vrijschakelen.....
 

Antera

Donateur
Dank je antera. Had al opgemerkt dat jij dit kon doen, maar ik woon in het zuiden van Belgisch Limburg. Is een uur en 40 minuten enkel voor mij. Ik ben al even iemand in België aan het zoeken maar echt niemand die mij kan helpen.
Zal ik misschien toch moeten overwegen om naar Breda te komen...

klopt er komen hier ook veel zuiderburen langs omdat er blijkbaar in belgie niemand is die zich daaraan waagt. hoor het wel. Je kan altijd even contacten en misschien eens uitzonderlijk op zaterdag langs komen en daarna of ervoor even gezellig met de vrouw de ikea in of de stad hier in het mooie breda
 

Octaaf

Forumguru
Ik wil de volgende stappen uitvoeren op onze S2 Combi 1.6TDI, denk ook in deze volgorde (toch?)

  • Sjoemelsoftware/-upgrade
  • Tuning
  • VAGCOM aanpassingen
Waarbij mogelijk tuning en VAGCOM ineen, maar ik weet nog niet precies wat wat allemaal kan, en wat ik daarvan wil aanpassen.

Ik zoek in de omgeving Amstelveen naar iemand die mij eens kan bijscholen en de VAGCOM update kan uitvoeren.

Bedankt alvast voor de reactie.
 

Octavia1.6i

Forumguru
Is er iemand in de regio Groningen die met mijn Fabia 2 Combi GL uit 2010 aan de slag kan? Ik wil graag:
- Deuren automatisch op slot boven 15km/h
- Needle sweep
- Bochtenverlichting via de mistlampen
- Coming home/leaving home

Graag een berichtje.
 

rupert

Senior Member
Nickname: rupert
Woonplaats: Bedum (regio Groningen)

VAG-COM kabel: Ja
15.7.0 (tot +/- bj2015)
Canbus: Ja
K-Line: Ja

Mogelijkheden: lezen / wissen / resetten foutcodes + aanpassen comfortmodules


Contact: PM
Vergoeding: bier :)

no cure no pay
 
Bovenaan Onderaan