Pluim voor SKODA Customer Care!

E

Ex-lid 12606

Ik weet niet of dit topic op de goede plaats staat, maar het moet me even van het hart: na een aantal problemen met mijn in 2013 aangekochte Skoda Octavia 3 met 95.000 km op de teller (Navigatie Amundsen, ineens hete lucht uit linker ventilatierooster, defect waterpomp 2 dagen na vervallen van garantie), waarbij de dealer een aantal steken heeft laten vallen, heb ik een brief gestuurd aan PON. Het SKODA Customer Care heeft de problemen voortvarend aangepakt en heel netjes opgelost. Het heeft mij in elk geval een stukje vertrouwen in SKODA teruggegeven. SKODA Customer Care, bedankt!
 

andrehj

Forumguru
Een positief bericht over Pon. Dat mag in de krant. Maar ik ben nou wel erg nieuwsgierig hoé het nu precies is opgelost.
 
E

Ex-lid 12606

Excuses voor de late reactie! Er waren wat lastige privézaken op te lossen (niet met auto's). Kreeg bovendien op één of ander manier geen terugkoppeling van reacties. De oplossingen voor de problemen met de auto:
- waterpomp is opgelost onder garantie
- multimediasysteem: er is een nieuwe unit geplaatst, met extra garantie bij terugkomende problemen
- hete lucht uit linker ventilatierooster: problemen niet gevonden, maar extra garantie
- een nette vergoeding voor geleden schade
- belangrijk: problemen met de houding van de dealer zijn erkend, de dealer is hierop aangesproken

Ik wil geen namen noemen van de betreffende dealer. Feit is dat de klantenservice van SKODA (dus die van PON) serieus is ingegaan op de klachten en die -naar mijn mening- zo goed mogelijk heeft opgelost. Mijn aanbeveling is dan ook om, wanneer een dealer op 1 of andere manier serieus verstek laat gaan, gewoon de importeur te benaderen.
 

Octaaf

Forumguru
Bedankt voor je update. Fijn dat het ook zo kan gaan bij Pon (zal vast vaker gebeuren natuurlijk).
Sterkte met de problemen.

PS. Zit blijkbaar iets niet goed met de site, ik krijg ook niet altijd de notificaties.....
 
E

Ex-lid 12606

Bedankt voor je update. Fijn dat het ook zo kan gaan bij Pon (zal vast vaker gebeuren natuurlijk).
Sterkte met de problemen.

PS. Zit blijkbaar iets niet goed met de site, ik krijg ook niet altijd de notificaties.....

Dat blijkt nu ook weer. Heb de instelling 'meldingen voor topics die jij volgt' aangezet, misschien dat de site nu wel goed reageert. Ertromp en Cordoba ook bedankt voor de pluim. De Octavia rijdt nu zonder problemen!
 

Antera

Donateur
Goed om te horen dat het opgelost is man top. Dit gebeurd lang niet altijd op deze manier maar soms afgedaan met een bloemetje of etentje
 
Bovenaan Onderaan