Storing interieurverlichting.

Cordoba

Forumguru
Heb je al eens de verlichtingsunit uit het plafond losgehaald, om te checken of ie wel daadwerkelijk ingeplugd zit (en niet is losgehaald bij een reparatie of iets dergelijks en vergeten weer aan te sluiten).
 

turboturbo

Forumguru
Dat is op zich niet ondenkbaar bijv bij een keer een te hoge piekspanning gehad.

Ik zou op z'n minst een lampje vervangen voor de zekerheid om dat uit te sluiten!
 
Het heeft even geduurd maar we zijn eruit wat het probleem met de binnenverlichting was..... vandaag is mijn vrouw er is even voor gaan zitten, stoel eruit, tapijt los en zoeken maar. We kwamen achter de bestuurdersstoel heel veel gecorrodeerde draden tegen, deze hebben we doorgeknipt en weer vers aan elkaar gezet.. daarna kijken of alles werkt, nog niet...... daarna een ferme druk op de stekker van de comfort module en hopla alle verlichting schoot aan! Er waren dus 2 problemen, 1 dat er vocht in de auto heeft gestaan, dit is opgelost door het paravaan dicht te kitten waar het interieurfilter zit, ook zijn de ontwateringsdoppen onder de accu en rembekrachtiger verwijderd, deze bleven vol staan door takjes etc. Dus ik kan met volle vreugde melden dat alles werkt... op 1 ding na, we krijgen nog steeds de melding dat de verlichtering niet in orde is, vagcom geeft aan dat het met de automatische hoogte regeling te maken heeft... iemand een idee waar ik moet beginnen?

Groeten Dirk
 

Antera

Donateur
Kijk alsnog eens naar je stekker op je comfort module is die niet geoxideerd? Anders in je meetwaarde blokken je hoogte sensoren bekijken of deze nog werken naar behoren.

stellen je koplampen zich nog wel of niet want kan dan ook een van de motoren zijn of zelfs de regelmodule op de koplamp
 
Bovenaan Onderaan