rechter voor spatbord los halen

Hoi,

Mijn rechtr voorspad bord is door geroest. nu wil ik de los halen om hem te lassen ( kan ik er beter bij ). Maar ik krijg hem niet los, boven 5 schroeven los gehaald 2 bij het portier. Waarzit hj nog mer vast ??.
heeft er iemand en schema in het boek van hayns stond het niet.

groetjes edje
 

Ronnie

Forumguru
Kunstof binnenkuip er al uitgeschroefd? Waarschijnlijk zit hij nog met 2 schroeven (en kit) tegen de A stijl geschroefd.
 
Hoi Ronnie,

Ik had al gehoopt dat je zal reageren.
Het is een felicia uit 1995. Een kunstofkuip zit er niet in. Morgen heb ik meer tijd om te kijken.
Ps hoeveel mm moet het plaat materiaal zijn?

Edje
 

pansaebr

Actief lid
Edje,

als eens gekeken op http://artaparts.nl een nieuw spatbord kost een 26euro zonder transport, of haal er eentje van de sloop , je bent als snel een namiddag bezig met lassen en slijpen. Dan zie eveneens direct welke schroeven je overgeslagen heb.
Veel succes met je herstelling.

Groetjes
Bruno
 
voor bij de koplamp,bumper, onder in wielkuip zit ook nog ergens een boutje.

Artaparts is goedkoop dat klopt, ik heb er al verschillende keren iets besteld, alleen qua service staan ze bij mij niet hoog in het vaandel.
Ooit 2 spatborden voor Favorit besteld , moest ik ineens dubbel betalen , Bestel je draagarmen voor een alfa 145 krijg je de verkeerde !
Wil je iets retourneren moet je het eerst zelf betalen en krijg je je geld later terug en dat terwijl ze gewoon een haal en een breng opdracht aan kunnen maken !!!!
Bel je ze op word je niet echt netjes te woord gestaan , mailen gaat vind ik al net zo beroerd.

Voor mij dus geen Artaparts meer!
 
Bovenaan Onderaan