skoda app

mwskoda

Nieuw lid
sinds eind mei reageert de skoda app niet. melding blijft hagen tijden het opladen. er staat 27% geladen en de deuren en dakje zijn open. de auto is uiteindelijk opgeladen tot 80% maar de deuren en dak blijven open volgens de app.
het is niet mogelijk om dit te wijzigen.
app opnieuw geinstalleerd maar helaas geen oplossing.
Zijn er meer adviezen? Eer infotainment reset helpt niet. de accupolen los maken een optie?

Rallye

Forumguru
Heb je een reset of een reboot gedaan? Heeft de auto wel contact met de server (wit wereldbolletje, privacy goed ingesteld?).

mwskoda

Nieuw lid
dank voor de reactie. ik heb een reboot gedaan en tevens ook de app opnieuw geinstalleerd. helaas geen resultaat.
wanneer de auto opnieuw wordt aangesloten dan laat de app de laatste status zien 27%/29km.
wanneer je weer opnieuw aansluit krijg steeds dezelfde melding zowel bij de skoda app als de anwb applicatie.
Je kan wel opladen alleen krijg je geen melding wanneer het opladen is gestopt. dus geen informatie. na ongeveer 2 uur is de auto voor 80% opgeladen
ik laat de meldingen zien wanneer de auto is opgeslagen. Zelf denk ik dat de auto geen signaal geeft of connectie heeft met de applicatie

Bijlagen

• IMG-20260601-WA0019.jpg
    IMG-20260601-WA0019.jpg
    96,6 KB · Weergaven: 2
  • IMG-20260601-WA0020.jpg
    IMG-20260601-WA0020.jpg
    69,7 KB · Weergaven: 2
Bovenaan Onderaan