Jesko's VW GTI TCR

JeSko

Forumguru
@MarcoO2

Het gaat me meer over het algemene, ze willen overal geld pakken waar ze kunnen, belastingen op dit belasting op dat, boetes voor dit boetes voor dat, boetes gaan omhoog en ze geven ze sneller. De auto in zijn geheel blijft voor de staat een geweldige geldkoe :wavecry:

Tees

Donateur
Tsja...de algemene zaken moeten ergens van betaald worden hè...je kan t ook anders bekijken: die Belgische wegen hebben hoognodig onderhoud nodig, dus tis niet onterecht als de kosten daarvoor belast worden aan de gebruikers ervan. Maar dan niet aan ons lieve Ollanders hè ;)

EdK

Forumguru
Maar goed @JeSko, die prijzen die jullie daarvoor betalen daar lachen wij om !!
De prijzen die ze hier hanteren zijn vele malen hoger !! Men hanteert hier al een stal vol met geldkoeien hiervoor !!

e Belgische wegen hebben hoognodig onderhoud nodig
Wel Tees, ook hier zijn er wegen die dat onderhoud nodig hebben en er zijn al delen weg hier in Olland die afgesloten zijn hierdoor....

JeSko

Forumguru
Tsja...de algemene zaken moeten ergens van betaald worden hè...je kan t ook anders bekijken: die Belgische wegen hebben hoognodig onderhoud nodig, dus tis niet onterecht als de kosten daarvoor belast worden aan de gebruikers ervan. Maar dan niet aan ons lieve Ollanders hè ;)

Snap ik Tees, maar het is al jaren bewezen dat onze regeringen niet met dit geld om kunnen. We zijn één van de zwaarst belaste bevolkingen van Europa, met de grootste staatschuld.

SuperBeeb

Forumguru
Het probleem zit al in je reactie hierboven: "regeringEN". Als ze nou eens zouden bedenken dat het wellicht efficiënter is om een land centraal te besturen...
België is gewoon Europa in t klein. ;)

Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
Heeft helemaal niets te maken met geld nodig. Het is de tuningwereld die dit allemaal zelf zoekt. Morgen moeten ze naar de keuring, vandaag zijn de tuners bezig met hun auto straatlegaal om te bouwen voor de keuren, morgen keuring en groene kaart en overmorgen terug een dag gereserveerd om de wagen terug om te bouwen naar een straatillegale wagen …. Ze zijn niet allemaal even dom bij de politie. Ene snuggere stelt dan voor “laten we ze dan controleren wanneer het een meeting is. Ze willen dan om hun paasbest staan en 99% van auto’s is dan sowieso in overtreding …

Titel had beter geweest “tuingwereld pleegt zelfmoord” …

hemi24

Donateur
Wel Tees, ook hier zijn er wegen die dat onderhoud nodig hebben en er zijn al delen weg hier in Olland die afgesloten zijn hierdoor....

Tja, iets met Rijkswaterstaat die al geld heeft uitgegeven voor de komende jaren en nu dus op zwart zaad zit…

hemi24

Donateur
Ja @MarcoO2 : daarom worden er elders reeds aanbestede projecten ook weer teruggetrokken…

EdK

Forumguru
Tsja en dan komt nu ook opeens de kade van West Terschelling er nog even bij..........

JeSko

Forumguru
Heb deze besteld, ik miste toch de langere dsg peddels die in mijn VRS zaten, maar ik wilde ook helemaal geen bombastische peddels meer, na wat gezocht te hebben online en een bevraging te doen in de TCR club, kwam ik tot de conclusie dat de peddels die je op bekende websites aan 50-200 euro per set besteld eigenlijk gewoon allemaal van AliExpress komen. Op AliExpress uiteindelijk dezelfde subtiele verlengingen gevonden die elders aan 7 x de prijs werden aangeboden.

Screenshot_20260514_191548_AliExpress.jpg Screenshot_20260514_191607_AliExpress.jpg

Uiteraard in het rood , dat gaat wel kloppen in de TCR zijn interieur. Deze zijn ook heel slank, wat ik wel mooi vind.

20260322_065807(1)_copy_1689x3000.jpg

JeSko

Forumguru
@EdK

Heb ze gezien via de whatsapp groep, passen perfect en zijn één op één dezelfde als die vanop een duurdere bekende site. Als ze toch niet passen om wat voor reden dan ook ben ik 15 euro kwijt.

Bovenaan Onderaan