Rijbereik hybride

leon-cupra

Forumguru
als ik binnen ben en de wagen staat buiten heb ik daar hééél weinig last van :arghh: ;)
En tegenwoordig, veel passanten zijn het ondertussen wel al gewoon dat er eens een EV luidruchtig staat te doen :D

Ja maar ik moet doorgaans 5-8 minuten rijden naar de super. Tegen de tijd dat ik daar aan kom begint ie nét warm te worden. Dat duurt natuurlijk even… en dan kom ik aan.. en dan ben ik 3 kwartier bezig, kom ik terug is alles weer steenkoud… dus dat heeft gewoon voor mij geen zin. Dan maar effe 5 minute blauwbekke.. dat overleef ik wel.. behalve als de boel bevroren is.. ik ga niet krabben..

leon-cupra

Forumguru
@hemi24 moeten je buren eens dubbel glas steken en isoleren :arghh:
Als daar iemand van wakker wordt ... :pieker:

@Disaster-Master, doe dat ook niet altijd hoor. Maar als ik weet dat de kans op aangeslagen ramen groot is, zet ik de voorverwarming aan. Zelfs voor een paar minuten rijden. Met de BMW ook deze week, vertrek je aan het werk, beslaan de ramen. Sta je al paar minuutjes te wachten want helemaal niets zien is ook niet echt veilig, Vanaf dat je iets ziet toch maar vertrekken (het is maar 5min rijden) maar tijdens die 5min is het toch een stuk onveiliger zo rijden.

Bovenaan Onderaan