Skodabroeders,
Hoewel de tussenstand mager is, toch maar een update. De auto is bij een vakgarage (van de keten vakgarage) uitgelezen en gereden. Verrassing (ietwat cynisch): geen gekke dingen geconstateerd. Wel enkele foutcodes, maar, nu komt-ie, die geven ze pas als de verkopende partij de factuur voldaan heeft. We zijn ondertussen 4 weken verder en nog geen berichten. De verkopende partij reageert simpelweg niet, volgens de lokale vakgarage waar ik was. Een belletje van mij leverde een wat kortaf antwoord op 'dat ze er nog geen tijd voor hadden gehad om naar te kijken'. Ik weet niet hoe jullie dit interpreteren, maar ik voel een zekere nattigheid dat ze de zaak willen rekken.
Ondertussen blijft het gebonk en onregelmatige toerental tijdens schakelen nog steeds, vooral als de motor en bak echt koud zijn. Ik ga een filmpje maken en dat dan eens opsturen, kijken of dat wat oplevert en dan maar afwachten. Ik zag dat Bovag klachtencommissie ook niet alles is, dat is uiteindelijk een bemiddeling(spoging), dus garantie of niet, dan kan het er zomaar op uit draaien dat je een (flinke) rekening deels zelfs moet betalen. Maar dat kwam ik ook tegen bij andere forumleden, ik reken me dus vooralsnog niet rijk.