Mechatronic kapot 4 maanden na aankoop

Geentijdvoor

Nieuw lid
Ok. Auto staat weer voor de deur.

Garage blijft erbij dat een auto een gebruiksvoorwerp is en dat dit bij een 2e hands auto met kilometers op de teller voor kan komen. Wij blijven vinden dat de mechatronic niet in de 4 maanden door ons versleten is en dus al beschadigt of gedoemd was te overlijden toen de auto aan ons verkocht werd.

We zijn toch aan het onderhandelen geraakt. De standaard rechtsbijstand doet 1x advies en alles daarna kost veel geld. Het is dus snel niet rendabel om het helemaal via de juridische weg te doen.
Het kost ons dus wel geld (maar kost hen meer). Het is ok zo..

skodamichael

Senior Member
Jammer voor u dat het zo is afgelopen. Ik vind ook dat je dit niet mag verwachten van een jong gebruikte auto met deze kmstand stand maar blijkbaar dit voortaan de standaard.
Zelf ben ik ook nog steeds bezig met de garantie dsg en 4x4 problemen met 38000km op de teller.
Toen ik de auto 5 maanden gelden kocht ging alles heel snel maar nu heeft de garage ineens alle tijd. 7 augustus de problemen al gemeld en vorige week zaterdag nog contact gehad ze waren er vollop mee bezig maar tot nu toe is er nog steeds geen afspraak. Het bekende verhaal druk druk druk.
Gelukkig heb ik op papier staan 12 maanden volledige bovag garantie inclusief bak en blok dus dit geeft een kleine zekerheid.

Bovenaan Onderaan