Welk systeem zit er in de Skoda yeti uit 2012

Darksoul

Nieuw lid
Hallo allemaal,

Zoals het onderwerp al aangeeft vraag ik me af wel audio systeem erin de Skoda yeti zit uit 2012.
Waarom ik dit graag wil weten is omdat ik van mijn oude auto nog een kentekenplaathouder heb met camera en zou deze graag op de yeti zetten.

Thanks alvast.

hemi24

Forumguru
Blues, Swing, Bolero , Amundsen of Columbus…?

Maar wat ik me van de advertentieforo’s van jouw wagen herinner zit er geen af-fabriek systeem meer in…

Laatst bewerkt:

Tees

Donateur
Het systeem op de foto lijkt mij een MIB-PQ systeem, maar volgens mij is die pas op de Yeti geleverd na de facelift van 2013.

Edit: ik snap t weer: dit is een RCD330/660 Aftermarket dus, al lijkt ie wel sterk op een origineel systeem.

Laatst bewerkt:

Darksoul

Nieuw lid
Dank voor je antwoord.

Ik weet dus als nog niet of er de camera aan gesloten zou kunnen worden. Maar goed we kunnen de auto morgen ophalen dus zal kijken of ik iets van technische info kan vinden.

Tees

Donateur
Ik weet t ook niet, aangezien je niet verteld hebt wat je oude auto is en wat voor camera daar in zit ;)
Als dat ook een VAG PQ-systeem was, dan lijkt mij de kans vrij groot dat t wel aan de praat te krijgen valt.

hemi24

Forumguru
Aangezien er geen aux-poort midden voorop zit zal het een RCD330 zijn en géén RCD660.

• Leuk
Waarderingen: Tees

Darksoul

Nieuw lid
Auto in bezit. Zie foto voor de info van het systeem.

Bijlagen

• IMG_20250830_123109.jpg
    IMG_20250830_123109.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 17

Darksoul

Nieuw lid
Hallo Iedereen,

@hemi24 ik kwam er achter dat er een aux aansluiting in de arm steun tussen de 2 voorstoelen zit. Maakt dit verschil?

@Tees wij hadden een Peugeot 3008 uit 2011en zouden daar een Android systeem inbouwen i.c.m. de kentenplaat houder met camera echter vond de motor van de auto het niet fijn bij ons en besloot na 8 maanden de brui er aan te geven. gezien er nog niks ingebouwd is zag ik een kans.

Ondertussen via de usb kabel(s) geprobeerd Android auto op te starten. dit is een paar keer gelukt maar knalt er net zo weer uit op beide telefoons.

• Leuk
Waarderingen: Tees

Rallye

Forumguru
Samenvattend. Jouw Yeti heeft een andere radio dan waar hij oorspronkelijk mee geleverd is. Dat maakt het moeilijk om te zeggen wat de radio wel of niet kan.

Tees

Donateur
Nu weten we wel welk type MMI er geïnstalleerd is, dus dat is niet zozeer het probleem (al is van zo'n aftermarket wel iets minder bekend wat wel en niet werkt). Maar we hebben geen idee wat voor achteruitrijcamera het nu om draait. Dus dan valt er weinig over te zeggen.

Bovenaan Onderaan