Regelmatig foutmeldingen en updates daarvoor

EdK

Forumguru
Haha wel veel aannames allemaal ;).
Mwahhh weet niet
Als je forum eens wat door spit dan komt jouw probleem wel vaker voor en de oorzaken en en oplossingen hiervoor staan daar ook al beschreven.
Dus misschien toch geen aanname maar kennis door de jaren opgebouwd die gedeeld word ?? :pieker:

:koffie:

WAE

Senior Member
Vraagje, weet er iemand hoe men het probleem van hoofdgebruiker/ gast kan oplossen?
Heb dit probleem nu al een week.
Bij het starten krijg ik steeds de melding gast. Omschakelen naar hoofdgebruiker lukt niet.
Alvast Bedankt voor jullie info.

Heeft de auto wel een internet verbinding? Mijn eerste gedachte is dat de OCU module er (weer) uit ligt.

Lampje brand groen bij de SOS unit?
Welke melding krijg je als je wilt wisselen naar de hoofdgebruiker? Of als je de privacy settings wilt veranderen; staan die op positie delen? Ik gok (vanwege gast) van niet.

Rallye

Forumguru
De woorden “het probleem van hoofgebruiker/gast” en “lukt niet” geven niet echt een beeld van wat er bij jou (niet) gebeurt. Blijft de navi zoeken naar de gebruiker? Gebeurt er niets als je op de hoofdgebruiker tikt? Is de hoofdgebruiker niet zichtbaar?

WAE

Senior Member
....Lampje brand groen bij de SOS unit?
Welke melding krijg je als je wilt wisselen naar de hoofdgebruiker? Of als je de privacy settings wilt veranderen; staan die op positie delen? Ik gok (vanwege gast) van niet.
SOS unit brand groen . Melding dat hoofdgebruiker niet kan gekoppeld worden..

Laatst bewerkt door een moderator:

WAE

Senior Member
....Blijft de navi zoeken naar de gebruiker? Gebeurt er niets als je op de hoofdgebruiker tikt? Is de hoofdgebruiker niet zichtbaar?
Er gebeurt niets als ik hoofdgebruiker aantik. Hoofdgebruiker is wel zichtbaar

WAE

Senior Member
Heb ik reeds gedaan, geen resultaat....jammer. misschien terug met de dealer kontakt opnemen daar ik in het verleden ook reeds problemen heb gehad met de OCU module.

Ik lees echt veel over software issues. Zelf nog niet gehad. Maar ik weet wel dat de Skoda dealers hier omgeving Zoetermeer echt altijd zo vol zitten dat een afspraak maken haast onmogelijk is. Ja je moet 2 maanden wachten. Dit baart mij wel zorgen.

Berghuis

Donateur
@SkodAlexVRS dat is eigenlijk bij bijna elke dealer van de VAG wel zo dat je lang moet wachten tot je aan de beurt bent voor een afspraak.
Kwaaltje waar ik eindelijk van af was met de update naar 1985 is helaas weer terug. 3 dagen achter elkaar in onderstaand scherm terecht gekomen en de taal wijzigt dan ook steeds weer naar Engels... (Don't show again ook al zovaak in gedrukt, maar dat heeft geen enkele zin).
IMG_1844.jpeg

Misschien niet toepasbaar. Maar toch. Toen ik mijn id3 reed. Had ik ook honderd duizend keer dat alles terug stond. De basis kleuren alle setting in het menu. Nu weet ik niet of je zo’n app hebt bij jouw auto maar die is gekoppeld aan je huppeldepup code die bij je voorruit staat en je aangemelde gebruiker in mijn geval bij Volkswagen. En daar hielp het uit eindelijk om in de auto alles goed te zetten en daarna minimaal een keer maar vaker kan geen kwaad, zolang alles maar ‘juist’ staat, om in de app te ‘SYNCEN’. Weet niet meer waar het staat en of het überhaupt op dezelfde plek staat als bij een Skoda. Denk van wel maar toch. Ik hoop dat het misschien helpt.

Bovenaan Onderaan