Jesko's Octavia VRS !

EdK

Forumguru
Nu nog stikkers met politie er op en ze steken hun hand naar je op , he broeder.......... :cheers:

stikker op achterzijde met baby on board en petje in kofferbak houden en dan word je gezien als een huisje boompje beestje persoon....:deuk:

JeSko

Forumguru
@Fmoon

Momenteel is mijn open downpipe eruit voor de standaard met Kat, omdat ik nog naar de politie moet woensdag, de auto is nu muisstil, je hoort hem eigenlijk amper, met de open downpipe is hij erg luid. Middenpijp is ook even verwisseld voor OEM, voor de zekerheid.

Fmoon

Forumguru
@Fmoon

Momenteel is mijn open downpipe eruit voor de standaard met Kat, omdat ik nog naar de politie moet woensdag, de auto is nu muisstil, je hoort hem eigenlijk amper, met de open downpipe is hij erg luid. Middenpijp is ook even verwisseld voor OEM, voor de zekerheid.
Heb je de middenpijp met die demper erop/tussen nu?

JeSko

Forumguru
@Fmoon

Klopt, is de originele van de Remus lijn die er tussen zit nu, heb nog een andere aftermarket liggen die er weer onder gaat. Geen idee of op die twee verschil zit.

Tees

Donateur
Ik neem aan dat je bedoeld dat er geen midden/einddemper in die Remus zit? Geen katalysator zou ik toch wel enigszins bezwaarlijk vinden uit t oog van wat je dan uitstoot.

JeSko

Forumguru
@Tees

Er zit idd geen demper in die Remus want ik heb de non resonated midden demper ( met kleppen toe word het wel stil ), maar ik rijd zonder katalysator als ik de catless downpipe heb zitten, anders draait de auto niet de gewenste pk's. Met een sportcat 200cell downpipe kan ik ook deze pk's draaien, maar zo'n downpipe kost 1000€ +, was er wel naar aan het kijken zodat ik niet elk jaar moest wisselen voor de keuring, maar weet nog niet hoe de nabije toekomst eruitziet met deze auto.

Alvast sorry ... ? :confused: :)

JeSko

Forumguru
Ahzo @Fmoon , ja dat kan, ik heb vorig jaar de downpipe even verwisseld en de middenpijp gelaten, daar werd de auto al gelijk heel wat stiller van, het zal de combinatie vooral zijn. Nu is het eventjes echt een stofzuiger :( ik hoor nu vooral enkel de R600 intake hard aanzuigen :D

Bovenaan Onderaan