Zwarte logo's geplaatst

Zo vanmorgen even een zwart motorkap logo geplaatst en de wielen voorzien van oem wielnaaf doppen in het zwart. Afkomstig van de Monte Carlo versie. Hier geïnformeerd bij de dealer Nee daar kunnen wij niet aankomen. Kopacek heeft ze op voorraad binnen 3 dagen in huis. Perfecte webshop denk ik als je iets zoekt. Ik vind het persoonlijk mooier dan de Chrome versie omdat er veel zwart op de auto zit. Het VRS logo durf ik er niet af te halen. Heb filmpjes gezien dat het veel werk is om dat netjes te verwijderen en weer juist te monteren. Misschien ga ik die wrappen of misschien spuiten
6 euro verzendkosten.

EdK

Forumguru
Heb filmpjes gezien dat het veel werk is
Denk dat je de verkeerde filmpjes hebt bekeken....
Waarschijnlijk van gasten met 2 linker handen.
Met 2 min is je logo eraf en dan nog 2 min om de lijmresten te verwijderen en 1 minuut om de lak weer even in de wax te zetten op de plek waar het logo zat.

Een bak koffie zetten en opdrinken ben je dus langer mee bezig....... :koffie:

GeeVeeDeeVee

Forumguru
Inderdaad zo gepiept.
Met wat visdraad een föhn en lijmrestverwijderaar (volgens mij heet het echt zo) is dat zo gepiept.

Gouden tip, voordat je logo eraf haalt ff wat tape eromheen plakken; dan weet je waar het logo van origine zat. Ik zou 1 laag strak tegen het logo aan doen, en eentje weer strak daar tegenaan. Mocht het dan gebeuren dat de binnenste laag (welke strak tegen het logo zit) los komt, heb je nog een ander referentie punt om de tape weer op de goede plek te krijgen; zodat het logo precies recht en op zelfde plek zit.

Zijn op dit forum ook veel onderwerpen met uitleg, filmpjes en foto’s erbij.

Malinwa

Senior Member
De VRS badge op de grill is inderdaad wat lastiger te verwijderen omdat deze is vastgelijmd op 3 contactpunten op de grill die van kunststof is.

Het beste wat je kan doen is de huidige badge verhitten met een haardroger (niet te warm want de grill is van kunststof).

Daarna met visdraad tussen de badge en de grill de drie gelijmde delen los flossen.

Daarna de overige lijmresten verwijderen en de contactpunten egaal schuren.

En als laatste de nieuwe badge voorzien van druppeltjes krachtige lijm en monteren op de grill.

Bovenaan Onderaan