Zwarte koplampen

Status
Niet open voor verdere reacties.
He hallo,

Even een vraagje van een newbie.
Ik krijg volgende week woensdag mijn 'nieuwe' wagen: een zwarte Fabia Combi 1.9 TDI Elegance. :24:
Ik zou eigenlijk wel een paar zwarte koplampen willen installeren die ik op ebay.de heb gezien: zie onderstaande link.
http://www.tuningforyou.de/shop/pro...--Klarglas-Scheinwerfer---Racing---BLACK.html

Nu wil ik eigenlijk wel even vooraf weten hoe ze zullen staan op mijn nieuwe trots, maar ik kan nergens een fotootje vinden van een Fabia met deze koplampen.
Kan iemand me op weg helpen?

Bij voorbaat dank!
 
Tenzij je deftig overweg kunt met seconden-lijm en 2-componentenlijm zou ik er van af blijven. De stelbouten om de hoogte en richting van de lichtbundel te regelen zitten in deze unit met krimpkous vast, en ze staan er om berucht om na verloop van tijd los te laten.

De motor van de elektrische bundelhoogtregeling duwt tegen de connector van het dimlicht, waardoor deze soms loskomt, er een vonkenbrug ontstaat, de connector smelt en je koplamp met wit poeder gevuld wordt.

Ik heb al deze ongemakken al meegemaakt, en zelf verholpen.

De lichtbundels vallen trouwens niet te vergelijken met die van de normale reflectorlampen. Je hebt totaal geen 'strooilicht', waardoor het lijkt dat ze de veel minder ver reiken.

Maar ze zien er goed uit.

Foto's vind je trouwens op fabia4fun.de .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan