Zwarte knobbel op het dashboard

Heeft iemand enig idee waar die zwarte "pukkel" op het dashboard (in het midden voor, net onder het raam) voor is?
 

higgy

Forumguru
Da's de G-plek van je O2. Vind ze lekker als je....

On-topic /forum/images/graemlins/smile.gif : volgens mij is dat de licht/donker sensor?
 

Logic

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Da's de G-plek van je O2. Vind ze lekker als je....


[/ QUOTE ]

Beetje eraan zitten en je hebt er zo 15 pk bij... /forum/images/graemlins/tongue.gif
 

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Da's de G-plek van je O2. Vind ze lekker als je....


[/ QUOTE ]

Beetje eraan zitten en je hebt er zo 15 pk bij... /forum/images/graemlins/tongue.gif

[/ QUOTE ]
ROFLMAO... /forum/images/graemlins/wink.gif
 
Tja, was al bang dat deze reacties zouden komen.......daarom had ik er ook "pukkel" van gemaakt en geen "clit" /forum/images/graemlins/tongue.gif
 

VEEJAY

Forumguru
Bij mij komt er soms een kabouter uit en die zwaait dan eventjes naar mij om vervolgens weer een paar weken niet tevoorschijn te komen.

Wat is een klit?
 
Moet ik het wel goed schrijven natuurlijk /forum/images/graemlins/crazy.gif

Maar ik bedoel dus:
´cli·to·ris
de clitoris; de clitores

1 kittelaar

Maar ff serieus, iemand enig idee waar dat ding voor is?
 

Droopy

Actief lid
Bij mijn laguana zit er ook een (ik ga er dus blind vanuit dat het de zelfde is) En er werd toen gezegd dat deze wordt gebruikt door de climatronic om rekening te houden met zontemperatuur dus volgens mij een warmte meter.

De lichtdonker sensor voor de achteruitkijk spiegel zit aan beide zijde van de spiegel om hieruit een verschil te berekenen en daarna de spiegel wel/niet te dimmen. Ik neem aan dat ze de sensor aan de voorkant gebruiken voor de lampen licht sensor (alweer een gok)

Rogier ik hoop dat je hier iets aan hebt
 
@Droopy, ik zat al aan de AC te denken, wel logisch. Eigenlijk zou ik een dashboard moeten zien van een Ambient of Classic. Daar zou dit standaard niet op moeten zitten.
 
het meet de sterkte van het zonlicht en stelt de daar de "kou" van de airco op af, de temperatuursensor zit bij de climate control uitvoeringen in het middelste bedieningswiel (fan controller).
 

rickske

Actief lid
Tja,octaviarijder als je een oct.2 gaat koken neem dan zeker de climatronic optie en je hebt een knobbel op je dashboard /forum/images/graemlins/grin.gif en volgens mij zit je op het verkeerde forum met je oct.1. /forum/images/graemlins/wink.gif /forum/images/graemlins/laugh.gif
 
Bovenaan Onderaan