Zwart met chroom

Status
Niet open voor verdere reacties.

Okki

Donateur
Ik zag van de week een zwarte F1 rijden (Dordrecht Drechttunnel A16 ri Rotterdam) met chromen strips rond de ramen en bij de daklijst. Helaas net te laat met het GSM-etje om een foto te maken. Het zag er namelijk erg fraai uit en het leek er niet op dat dit zelf gedaan was met ALDI/LIDL plakstrip.
 

cvegreen

Forumguru
Ik zag van de week een zwarte F1 rijden (Dordrecht Drechttunnel A16 ri Rotterdam) met chromen strips rond de ramen en bij de daklijst. Helaas net te laat met het GSM-etje om een foto te maken. Het zag er namelijk erg fraai uit en het leek er niet op dat dit zelf gedaan was met ALDI/LIDL plakstrip.

Ik denk dat dit een chroom pakket was , heb er ook eens eentje zoals de mijne gezien met veel meer chroom aan. Het zag er inderdaad heel mooi uit . Misschien iets wat je bij milotec kan krijgen .
 
Een zwarte F1 hatchback met veel chroom, zo ken ik er ook één.

Kun je me vertellen of de B-zuil, de verticale rubber in de achterste zijruiten en de wielkastverbreders ook in chroom waren uitgevoerd?

Zo ja, dan kan ik je vertellen hoe die gemodifieerd is geworden.
 

LenK

Forumguru
@LeZandre
Als ik je handtekening bekijk, dan denk ik: dat vraagt om een foto, zeker in dit topic.
 
Dan heb je nog geen weet wat voor boordbewapening/boordelectronica er allemaal in weggewerkt zit. ;)

Nu ja, ik vond het een leuk idee om eens en F1 voor een F16 te zetten.

Is weer eens wat anders dan die Reventon's.

2008-lamborghini-reventon-vs-tornado-jet-fighter-side-speed-tilt-1280x960.jpg


Nog foto's: http://www.seriouswheels.com/cars/2008/top-2008-Lamborghini-Reventon-vs-Tornado-Jet-Fighter.htm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan