Zware schade O2

0ri0n88

Forumguru
Dus ?? :cool:
Jaren terug toen ik nog klein was maar wel volwassen werd mijn Honda Pan European door iemand meegenomen die hem harder nodig had dan ik......
En had ook nog aanschafwaarde garantie, maar doordat in de loop van aanschaf en diefstal de zelfde motorfiets toch ff duurder was geworden kon ik niet hetzelfde model fiets terug kopen.
Dus dan schiet je er toch financieel bij in ondanks je goede verzekering word je door zo'n gilde of door zo'n ongeluk als de TS op extra kosten gejaagd waar je geheel niet op zit te wachten of hebt ingecalculeerd in je spaarpot onvoorzien

Vandaar je schiet er altijd bij in Orion, is het niet links om dan wel rechtsom.

Ik zeg alleen met aanschafwaarde krijg je iig het bedrag wat je betaald hebt buiten dat heb je idd altijd de rompslomp van een nieuwe wagen/motor uit te moeten zoeken en ben je altijd minder uit als dat je geen ongeluk/diefstal hebt gehad maar het is nog altijd beter dan de dagwaarde of zie ik dat verkeerd?
buiten dit alles is het idd zwaar waardeloos voor de ts en hoop ik dat die snel weer een bolide heeft en de zaak afgerond is. Dit soort dingen brengt altijd tijd energie en kosten in beslag waar je totaal niet op zit te wachten.
 
Laatst bewerkt:

Spierings

Forumguru
Dan heb je echt pech gehad... buitenlandse partij erbij toevallig?
Ik heb het geld al binnen... heeft goed 4 weken geduurd bij mij.
Geen buitenlandse partij, maar gewoon een wa verzekering..

In jouw geval komt het eerder door de allriskverzekering dat je vrij snel je geld kreeg. Ongeacht de schuldvraag moet de verzekering dan toch uitbetalen....
 

RoGEK

Senior Member
Geen buitenlandse partij, maar gewoon een wa verzekering..

In jouw geval komt het eerder door de allriskverzekering dat je vrij snel je geld kreeg. Ongeacht de schuldvraag moet de verzekering dan toch uitbetalen....


Ben zelf ook wa-extra verzekerd en niet all-risk.
Vandaar dat ik verrast was.
 
Bovenaan Onderaan