Zoveel gezeik.

Ik ben enkel benieuwd of anderen dit ook ervaren. Sinds kort heb ik een 2020 Skoda superb station. Ik gebruik deze auto voor werk. Bijna elke keer als ik in de auto stap heb ik wel ergens problemen mee. Heel vaak willen mijn ramen niet open. De accu raakt leeg na 6 dagen stil staan. Apple car play wilt meerdere keren NIET verbinden en moet heel vaak tijdens het rijden opnieuw verbinden. En soms valt het scherm gewoon voor 5 tot 10 minuten uit, Ook al 2 keer gebeurd. Ik heb de auto nog maar 2 maanden en ik heb nog NOOIT zoiets gehad met een auto. Ik was al bang om een vag auto te nemen en mijn angsten zijn compleet bevestigd. Iemand hier met soort gelijke problemen?
 

hemi24

Forumguru
Volgens mij gaat een firmware update van de media-unit een hoop problemen oplossen!
Laat de accu gelijk ook eens doormeten bij de officiële dealer, als je er toch bent voor de update…

Of is er wellicht iets naderhand in de auto geïnstalleerd?!?
 

Tees

Donateur
Als je sinds kort deze auto hebt, dan is er maar één advies mogelijk: terug naar de verkoper! Binnen 6 dagen de accu leeg is niet in orde, dat betekent dat er ergens een lekstroom is. Mogelijk zijn sommige andere problemen hier ook aan gerelateerd, maar dat is aan de verkoper om op te lossen.
 

hemi24

Forumguru
Het scherm gaat wellicht uit, maar ik denk dat dit er wel voor zorgt dat niet alle modules in de wagen in rust gaan.
Dat kan ook gelijk het probleem zijn met je accu..!

Trouwens: taxi die 6 dagen stil staat?!?

:pieker:
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

Tees

Donateur
Uit betekent niet perse dat ie geen stroom meer verbruikt. Heb je al geprobeerd of één of meerdere van je problemen opgelost worden als je deze loskoppelt?
 
Ramen en dergelijke ( rare ) elektronische storingen komen ook vaak voor bij auto's die duikbootje hebben gespeeld. Geen Duitse of Belgische import toevallig?
 

DieselTDi

Forumguru
Accu leeg na 6 dagen..
Iets op de sigarettenplug en of usb aangesloten..??
Een van de 2 (weet niet meer welke) is permanente stroom....
 
Bovenaan Onderaan