Zonwering S# hatchback

Mijn Superb III hatchback is van juni 2016.
Ik heb privacyglas achter, maar eigenlijk wil ik ook passende zonwering op weg naar Italië.

Ik kan nergens zonwering vinden voor dit model. Wel voor de Superb tot 2015.
net gebeld met Hottuning in Lichtenvoorde. Die wisten mij te vertellen dat er voor dit model nog geen zonwering is. Wel voorde Combi.

Heeft iemand van jullie wellicht al ervaringen met zonwering voor de SIII hatchback?
Zo ja, waar gekocht?
 

supergroover

Forumguru
Deze volg ik even, ik ben hier ook naar op zoek.
Voor de Superb 3 station is er wel al zonwering te krijgen van het merk Privacy shades.
 

carfreak24

Forumguru
Ken die Duits firma niet. Heb wel begin dit jaar contact gezocht met Sonniboy en die vertelden met dat ze pas tegen 2017 een set voor de S3 klaar zouden hebben.
 
Sonniboy en PrivacyShades autozonwering zijn bij mijn weten nog altijd niet beschikbaar voor de SuperB III hatchback. Wel voor de combi.

Ik heb de Laitovo enige tijd geleden besteld. Echter direct weer terug gedaan. Ze passen niet mooi, eigenlijk net niet. Achterruit bijvoorbeeld heeft een kleine “uitholling” waar de ruitenwisser zit. Die ontbreekt in het scherm, waardoor er een bobbel in komt.

Ik wacht met smart op de Sonniboy of PrivacyShades.

Mogelijk is dit nog een alternatief: https://www.solarplexius.nl/zonwerend-raamfolie/skoda/superb/2016
 

MartijnW

Actief lid
Vandaag reactie van Sonniboy Nederland. Zij verwachten dit voorjaar de versie voor de SIII hatchback te hebben.

@Rombout folie is geen optie vanwege regels van leasemaatschappij. Ik heb al sunset maar mis scherm voor achterrruit.
 

MartijnW

Actief lid
Het aardige van folie is dat het er ook weer af kan hoor.
#even advocaat van de duivel spelen.

Dat weet ik en de leasemaatschappij heeft dat bij mijn collega recent ook gedaan. Toen ze één achterraampje na inbraak moesten vervangen hebben ze gelijk de rest maar ontdaan van de folie. Kosten voor collega voor het verwijderen.
 

Jewepe

Forumguru
Volgens mij heb je bij een lease-auto het gebruiksrecht, niet het eigendom ...................
 

Canon-Eye

Forumguru
Al is het niet jouw collega z'n auto, het is wel zijn folie. Er is niks vastgeschroefd, het laat tot gewoon los zonder schade aan te richten, dus de leasemaatschappij heeft zich volgens mij geheel ten onrechte vergrepen aan zijn spullen.
Ik zou ze aansprakelijk stellen voor de vervangingskosten inplaats van te betalen voor de verwijdering...
 

CDK

Forumguru
Helemaal eens met @Peter-036 en @Canon-Eye :jaja: Weet natuurlijk niet wat er in de kleine lettertjes van de LM staat, maar als dit niet uitdrukkelijk vermeld staat denk ik dat je juridisch erg sterk staat als je hier een zaak van zou maken.
 

MartijnW

Actief lid
Helemaal eens met @Peter-036 en @Canon-Eye :jaja: Weet natuurlijk niet wat er in de kleine lettertjes van de LM staat, maar als dit niet uitdrukkelijk vermeld staat denk ik dat je juridisch erg sterk staat als je hier een zaak van zou maken.
In de kleine letters staat dat wijzigingen aan de auto zonder schriftelijke toestemming vooraf van lm nit goegestan zijn en op kosten van de leaserijder ongedaan gemaakt zullen worden.

Ik vind dat vooral van toepassing op technische wijzigingen bijvoorbeeld aan vering of motor. Folie enz vind ik daar ook niet onder vallen alleen denkt LM daar anders over.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan