Zonwering achterruit O2

Aiii

Lid
Ik heb zonwering gekocht bij mijn Combi, ziet er geweldig uit zo voor de hele ruit.

Maar... De zonwering van de achterruit zit bovenaan alleen aan de kanten vast, daardoor komt het midden een stukje los van de ruit en zie je dus constant in je spiegel een stukje "gewone" ruit. Is dit normaal of mis ik wellicht een bevestigingsstuk in het midden van de zonwering?
 

Heukie

Lid
Ik weet niet wat voor zonwering je hebt, maar ik heb de zonwering van Sonniboy en die zitten perfect.
Het achterruit scherm heb ik ook alleen met 2 klemmetjes aan de bovenkant vastzitten en het sluit helemaal. (was zelfs enige druk nodig om het scherm achter de klemmetjes te krijgen)
Heb je toevallig het scherm er niet verkeerd om in zitten (er zit verschil tussen de binnen- en buitenkant)
 

Aiii

Lid
Ik weet niet wat voor zonwering je hebt, maar ik heb de zonwering van Sonniboy en die zitten perfect.
Het achterruit scherm heb ik ook alleen met 2 klemmetjes aan de bovenkant vastzitten en het sluit helemaal. (was zelfs enige druk nodig om het scherm achter de klemmetjes te krijgen)
Heb je toevallig het scherm er niet verkeerd om in zitten (er zit verschil tussen de binnen- en buitenkant)

Ik heb gewoon Skoda's eigen zonwering erin zitten en door de dealer laten doen, ik zal eens kijken of hij niet verkeerd om zit.
 

Heukie

Lid
klemmetjes zitten bij mij bovenaan, ongeveer 20 cm uit de hoeken. Mocht het niet lukken laat maar even weten, dan maak ik wel even een foto van het scherm.

Voor- en achterkant kan je zien door hoe de randen afgewerkt zijn.
 
Bovenaan Onderaan